افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
4
رییس اتاق اصناف مرکز البرز :

طرح نظارت بر نانوایی های البرز تشدید شد

  • کد خبر : 5935
  • 19 جولای 2022 - 9:25
طرح نظارت بر نانوایی های البرز تشدید شد
رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد: نظارت بر نانوایی های این استان برای پیشگیری از تخلفاتی مانند کاهش ساعت فعالیت، کم فروشی و گرانفروشی تشدید شده است.

به گزارش خبر گوهر دشت، بهروزحصاری اظهار داشت : در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر کاهش ساعات فعالیت نانوایی های با عرضه آرد دولتی در البرز موضوع به صورت ویژه دردستور کار اتاق اصناف قرارگرفت.

وی افزود:  چنانچه نانوایی در این استان ساعات فعالیت خود را کاهش دهد و هرگونه خدمات عرضه نان خودداری کند با جدیت برخورد می شود.

وی عنوان کرد:  اکنون بیشتر نانوایی های البرز به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز شده و برای تعدادی هنوز به دلیل عدم زیرساخت لازم  نصب نشده که به زودی انجام و مردم استان از این دستگاه استفاده خواهند کرد.

حصاری گفت: با نصب این دستگاه هرگونه کم کاری و سوءاستفاده از نانوایی ها کاهش یافته چرا که اختصاص یارانه نان براساس فعالیت بیشتر نانوایی ها خواهد بود.

وی یادآورشد که طی ماه جاری از بیش از ۲۵۰ نانوایی دراستان البرز بازدید و پرونده ۲۳ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع شده است.

رییس اتاق اصناف گفت: طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها به شدت افزایش یافته و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب ، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی بازرسان قرار می گیرند.

حصاری ادامه : شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف شامل کم فروشی یا گران فروشی ، مراتب را از طریق شماره تماس ۳۶۱۱۷ اتاق اصناف مرکز استان البرز به بازرسان واحد بازرسی ونظارت اصناف البرز اطلاع  دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=5935
  • نویسنده : شراره کهنسال
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای طرح نظارت بر نانوایی های البرز تشدید شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.