افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
استاندارالبرز:

محدودیت های کرونایی باید در البرز اعمال شود

  • کد خبر : 1885
  • 04 آوریل 2021 - 13:00
محدودیت های کرونایی باید در البرز اعمال شود
استاندار البرز با اشاره به موج چهارم شیوع ویروس کرونا گفت: وضعیت استان به شرایط قرمز نزدیک است که به همین منظور باید تمام محدودیت های قانونی، اعمال شود.

به گزارش خبرگوهردشت، عزیزاله شهبازی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در نشست روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد که استان های البرز و ایلام وارد موج چهارم شیوع کرونا شده اند.
وی با بیان اینکه اقداماتی از جمله تشدید اعمال دستورالعمل های بهداشتی، ضرورت اطلاع رسانی در خصوص موج جدید ویروس جهش یافته کرونا و همچنین لزوم استفاده از ماسک های استاندارد و پرهیز از حضور در اجتماعات باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد افزود: در ایام تعطیلات نوروز، البرز بار بزرگی از ترددها را متحمل شد و همچنین افراد بسیاری از این استان به سایر شهرستان ها سفر کردند و با بازگشت بخش عمده ای از آنها، بیماری شیوع بالایی پیدا کرده و با این روند تشدید نیز می شود.
شهبازی گفت: همچنین با افزایش ترددها، آمار تصادفات و جراحات و تلفات ناشی از آن نیز فزونی یافته و قابل مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیست.
وی افزود: وضعیت بسیار نگران کننده و سرعت فراگیری در ویروس جهش یافته به مراتب بیشتر است از این رو باید تدابیر ویژه تری اندیشیده شود.
استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه با کسانی که با تست مثبت کرونا به سفر رفتند بایستی برخورد قانونی جدی صورت گیرد اظهار داشت: این افراد همانند بمب هستند که می توانند افراد زیادی را درگیر نمایند.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=1885
  • نویسنده : دبیر خبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای محدودیت های کرونایی باید در البرز اعمال شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.