تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
13
امام جمعه کرج :

فامیل بازی برخی افراد در کرج

  • کد خبر : 1214
  • 27 دی 1399 - 20:25
فامیل بازی برخی افراد در کرج
امام جمعه کرج در بخشهایی از خطبه های مکتوب خود به موضوع فامیل بازی در بین افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند، پرداخت

به گزارش خبرگوهردشت آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه دشمنان از قدرتمندی ما عصبانی هستند، اظهار داشت: روز گذشته دولت انگلیس ایران را به نقض برجام متهم کرد و سخنگویش گفت ما عمیقاً از اقدام اخیر ایران برای تولید اورانیوم فلزی نگران هستیم، بعد هم گفته ایران به برجام پایبند نیست و باید به برجام برگردد.

امام جمعه کرج در ادامه در واکنش به اظهارت سخنگوی وزارت خارجه انگلیس، بیان داشت: ایران تا امروز هیچ حرکتی غیر از مقاصد صلح‌آمیز هسته‌ای نداشته و همیشه به قرارداد پایبند بوده و این را بارها اعلام کرده و بازرسان هم مکرر در مکرر تائید کرده‌اند؛ اما آنچه برای ایران امروز مهم است و رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند رفع تحریم‌هاست.

رئیس شورای سیاستگزاری امور مساجد استان البرز در ادامه با تأکید بر اینکه اگر برجام پذیرفته شد برای رفع بیش از ۸۰۰ تحریمی بود که متأسفانه برداشته هم نشد، گفت: بعد از نقض عهدی که آمریکا توسط ترامپ انجام داد ۷۵۱ تحریم دیگر هم اضافه شد اما ملت ایران قوی است و روی پای خودش می‌ایستاد کما اینکه تا امروز ایستاده و اعتمادی به هیچ دولت غربی و اروپائی ندارد و تا محو کامل استکبار و نابودی اسرائیل خسته نخواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش پایانی بیانات خود با اشاره انتخابات آینده شوراهای شهر خطاب به مردم شریف استان البرز، اظهار داشت: بی‌تفاوت نباشید و خوب بررسی و رصد کنید؛ تحرکات کسانی که قصد شرکت دارند را زیر نظر داشته باشید والا ضررهای جبران‌ناپذیر به استان می‌رسد کما اینکه الآن موارد این‌گونه کم نیست و متأسفانه بنیان‌های غلطی گذاشته‌شده که باید با انتخاب درست شما خرابی‌ها ترمیم شود و چرخه‌های معیوب عزل و نصب، برای بودن در مسندها با رأی صحیح شما به افراد اصلح درست شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دستگاههای نظارتی هم باید دقت خود را بیشتر کنند، گفت: چهار سال طرف معلوم نبود کجا بود یک‌مرتبه دوستدار مردم و فرهنگ و طبیعت و مسائل گوناگون می‌شود و با پول مردم برای خودش تبلیغ می‌کند تا باز بر کرسی بماند. مردم تحقیق کنند و یا از مطلعین بپرسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خاتمه با تأکید بر اینکه مکرر عرض کرده‌ام در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم، عنوان کرد: خلاف و یا تخلفی راجع به مسئولی که قصد نصب دارند را می‌گویم و جلوگیر هستم و لذا کسی را به بنده منسوب نکنید.

گفتنی است امام جمعه کرج نسبت به حضور برخی افراد در انتخابات شورای شهر تذکر داده بود.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=1214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خدا خيرش بده كه به فكر مردمه