تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
11
راهیان نور مجازی

راهیان نور مجازی دانش آموزی کشور دراستان اصفهان افتتاح شد

  • کد خبر : 655
  • 04 آذر 1399 - 5:20
راهیان نور مجازی دانش آموزی کشور دراستان اصفهان افتتاح شد
سردار سلیمانی : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای اسلام است /تا وقتی یاد شهدا زنده باشد انقلاب اسلامی پایدار خواهد بود

به گزارش کوله بار، مراسم افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی به مناسبت سالروز تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در اصفهان با حضور سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عج اصفهان و دکتر محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان و راویان و خادمین شهدا برگزار شد.

در این مراسم  سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقای اسلام خواند و گفت: تا وقتی یاد شهدا زنده باشد انقلاب اسلامی پایدار خواهد بود. در وصیتنانه های شهدایمان از جمله ۳۷۰ شهید اصفهانی عملیات محرم در سال ۶۱ که امروز مصادف با روز تشییع پیکر این فرزندان انقلاب اسلامی و روز حماسه و ایثار استان اصفهان هم هست، توصیه به وحدت و همبستگی در راه حفظ و تداوم انقلاب مکرر سفارش شده است. در همین راستا و با هم افزایی و مشارکت قرارگاه مرکزی راهیان نور و مجموعه پیشرو و خدمتگزار سپاه حضرت صاحب الزمان عج اصفهان و همراهی و هماهنگی مجموعه آموزش و پرورش، علیرغم محدودیت های کرونایی راهیان نور مجازی دانش آموزان افتتاح میشود و هیچ تردیدی نیست که خود شهدا حاضر و ناظر بر این کارها هستند و این فعالیت ارزشمند بینش و بصیرت و آگاهی های همه ما را افزایش می دهد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به اهمیت روایتگری افزود: کار روایت دفاع مقدس و حماسه های رزمندگان انقلابی نقش آفرین در هشت سال جنگ تحمیلی در حقیقت ادامه راه حضرت زینب سلام الله علیها در روایت حماسه کربلا هست و راویان و زمینه سازان این کار  همچون راویان کربلا هستند که زینب وار عمل میکنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از همه دست اندرکاران این برنامه راهیان نور مجازی تشکر کرد و گفت: امید داریم بزودی این فرصت برای راهیان نور عمومی و به خصوص دانشجویی هم فراهم گردد.

در این مراسم سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عج اصفهان نیز گفت: با وجود کرونا که امکان حضور در راهیان نور وجود ندارد ولی با راهیان نور مجازی حرکت در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی ادامه دارد و همکاران من تلاش کردند تا  پیوند جوانان و آحاد مردم با فرهنگ ایثار و شهادت  با راهیان نور مجازی باقی بماند و در روز حماسه و ایثار در اصفهان این شروع کار است.

محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در اسلام گفت: شهادت در گفتمان اسلام جایگاه والایی دارد و اردو های راهیان نور احیاگر گفتمان شهادت و انقلاب خواهد بود. همکاران من و دانش آموزان استان اصفهان از اقدامات سپاه با وجود کرونا در احیاء شدن این کار ارزشمند راهیان نور مجازی  بسیار خوشنود شدند.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=655
  • نویسنده : محسن عابدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : www.koolebar.ir
  • دیدگاه‌ها برای راهیان نور مجازی دانش آموزی کشور دراستان اصفهان افتتاح شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.