افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
18

باد و باران در البرز

  • کد خبر : 1407
  • 31 ژانویه 2021 - 12:41
باد و باران در البرز
بر اساس نقشه های هواشناسی امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگوهردشت، بر اساس پیش بینی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز یک‌شنبه نیز بارش در نواحی غربی کاهش می‌یابد و در مناطقی از شرق و شمال شرق بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز در غالب مناطق کشور به ویژه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و نیمه شرقی کشور وزش باد رخ می‌دهد؛ روز یکشنبه در شمال شرق و شرق و روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق وزش باد پدیده غالب است.

دریای خزر و شمال خلیج فارس صبح روز شنبه بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه ناحیه مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است. از روز دوشنبه تا آخر هفته در غالب مناطق کشور آسمان صاف است؛ امروز در خوزستان و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=1407
  • نویسنده : دبیر خبر
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای باد و باران در البرز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.