افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3
رئیس سازمان فضای سبز شهرداری کرج:

آغاز احداث 3 پارک محله ای در مناطق کم برخوردار کرج

  • کد خبر : 5194
  • 18 می 2022 - 16:08
آغاز احداث 3 پارک محله ای در مناطق کم برخوردار کرج
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث 3 پارک محله ای سراج، کوهپایه و دریا در مناطق کم برخوردار شهر خبرداد و گفت: محوریت و اولویت اصلی احداث پارک ، توسعه و ارتقای فضای سبز با محلات محروم و کم برخودار شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگوهردشت، حمیدرضا عبدالله پور به ضرورت توجه به محلات با تمرکز جمعیتی بالا در کرج  اشاره کرد و گفت: با سیاست های دوره ششم مدیریت شهری کرج  احداث ۳۰ پارک محله ای در سطح مناطق ده گانه این کلانشهر طی سال جاری برنامه ریزی شده که احداث 3 پارک آن تاکنون کلید خورده است.

حمید رضا عبداله پور بر استفاده شهروندان ازهوای پاک و فضای سبز پارکها وتوزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق کم برخوردار شهر تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات جدول گذاری پارک سراج در منطقه 2، پارک کوهپایه در محله حسن آباد و پارک دریا در منطقه 10 رو به پایان است ودر چند روز آینده عملیات کاشت گل و گیاه آن انجام می شود.

وی توضیح داد: پروژه احداث فاز دوم پارک ایران کوچک،پارک شهید روستا نژاد در منطقه 2 و عملیات زیبا سازی و کاشت گل و گیاه در پروژه زیرگذر ماهان-آزادی نیز از چند روز آینده آغاز خواهد شد .

این مسئول یکی از شاخصه‌های توسعه شهری را، توسعه فضای سبز در شهر دانست و تأکید کرد : انواع آلودگی ها و بیماری های روانی و جسمی از نمودهای رابطه ناپایدار شهر و انسان است که این موضوع با توسعه و گسترش اماکن تفریحی و گردشگری کاهش پیدا می کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و موضوعی در پارک ها و بوستان های شهر کرج اشاره کرد و افزود: از 29 اردیبهشت به مدت چهار روز شهروندان می توانند با مراجعه به پارک ملی ایران کوچک از نخستین جشنواره گل محمدی و گلاب گیری در شهر کرج بازدید کنند.

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=5194
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای آغاز احداث 3 پارک محله ای در مناطق کم برخوردار کرج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.