اخباراسلایدر

وقتی برای کار فرهنگی برنامه وجود دارد

به گزارش خبرگوهردشت، با نگاهی به وضعیت فرهنگی، نوع گفتار و ادبیات در بین شهروندان و جوانان در کرج و مقایسه آن با سایر شهرها، بیش از یپش به خروجی و نتیجه کار مدعیان فرهنگی در این شهر پی می‌بریم.

همانهایی که به اسم فرهنگ و امور فرهنگی بیلبورد و تابلو می‌گیرند و نهایتاً روی آنها تبلیغ رستوران، رژ لب، اپیلاسیون و… رو قرار می‌دهند.

پ ن: تصویر مربوط به کمپین سازمان زیباسازی تهران با نام «پیام محمد» می‌باشد که علاوه بر استفاده از جذابیت و طراحی فونت ویژه برای کمپین، پیام‌های آن علاوه بر ماهیت فرهنگی، رویکردی اجتماعی و آموزشی هم دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا