اخباراسلایدر

نمی‌توان معابر و آسفالت شهر را سنتی مدیریت کرد

به گزارش خبرگوهردشت، مسعود محمدی در سی و یکمین جلسه شورای شهر کرج در خصوص داشتن بانک اطلاعات قوی از معابر، روسازی و نیازهای مسیرهای تردد درون شهری اظهارداشت : متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از وضعیت آسفالت، روکش، تراشه و حتی کفپوش کردن پیاده‌روها برای مدیریت تردد وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج افزود: با طرحی که توسط کمیسیون آماده و به تصویب اعضای شورا رسید، بزودی تمامی فعالیت‌های عمرانی مثل زمان آسفالت ریزی، حجم مصالح، دوره بهسازی، الگوی مناسب مرمت، شاخص های خرابی، شناسنامه و ثبت اطلاعات به عنوان داده ذخیره و در برنامه‌ریزی ها و اجرا، به کمک مدیریت شهری خواهند آمد.

محمدی افزود: در حال حاضر حدود ۵ درصد از بودجه سالانه شهرداری صرف هزینه‌های آسفالت، روسازی و بهسازی معابر می‌شود و مدیریت سنتی این حوزه با ادعای ما مبنی بر کاهش هزینه‌های شهری در منافات است.

این عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت: در ساختار جدید، سامانه GIS تمامی موارد را ثبت و سامانه PMS در جهت پایش و مدیریت روسازی معابر به مدیریت شهری کمک خواهند کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج در پایان با اشاره به عدالت در خدمات دهی عمرانی و آسفالت مناطق مختلف و بهسازی مسیرها گفت: با اصلاح روندها، قطعا خیابانی که بتازگی آسفالت شده با چند ترک ساده آسفالت نخواهد شد و اولویت با خیابان‌هایی است که آسفالت آن کاربری خود را از دست داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا