روابط عمومی شهرداری نقدها را به گوش شهردار برساند + فیلم
به گزارش خبر گوهردشت، نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: مطالبات، نطق ها و موارد مطرح شده که بسیاری از آنها از جانب مردم به گوش نمایندگان میرسد باید در پایگاه خبری شهرداری کرج منتشر گردد.
نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: انتشار دغدغه ها و موضوعات مختلف شهری میتواند خود عاملی آرام بخش در فضای شهر باشد از برخی جنجالها و حواشی جلوگیری کند.
روابط عمومی نباید یک طرفه باشد
رحیم خستو با اشاره به نقش روابط عمومی نوین در سازمان ها و دستگاه ها گفت: روابط عمومی بوقی یک طرفه نیست که یک سویه در آن دمیده شود.
ابن عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت: قطعا مردم نیز از شنیدن صدای یکطرفه راضی نخواهند بود و در اصل روابط عمومی در سازمانها تسهیل کننده رابطه نهادهای اجرایی و مردم است.
وی در پایان نیز گفت: روابط عمومی نه تنها باید صدای نمایندگان مردم را به گوش شهردار برساند، بلکه باید ظرفیت انتقال نقدها را از هر منبعی به مدیریت شهری نیز داشته باشد.