اخبار

روابط عمومی شهرداری نقدها را به گوش شهردار برساند + فیلم

به گزارش خبر گوهردشت، نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: مطالبات، نطق ها و موارد مطرح شده که بسیاری از آنها از جانب مردم به گوش نمایندگان میرسد باید در پایگاه خبری شهرداری کرج منتشر گردد.

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: انتشار دغدغه ها و موضوعات مختلف شهری میتواند خود عاملی آرام بخش در فضای شهر باشد از برخی جنجالها و حواشی جلوگیری کند.

روابط عمومی نباید یک طرفه باشد

رحیم خستو با اشاره به نقش روابط عمومی نوین در سازمان ها و دستگاه ها گفت: روابط عمومی بوقی یک طرفه نیست که یک سویه در آن دمیده شود.

ابن عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت: قطعا مردم نیز از شنیدن صدای یکطرفه راضی نخواهند بود و در اصل روابط عمومی در سازمانها تسهیل کننده رابطه نهادهای اجرایی و مردم است.

وی در پایان نیز گفت: روابط عمومی نه تنها باید صدای نمایندگان مردم را به گوش شهردار برساند، بلکه باید ظرفیت انتقال نقدها را از هر منبعی به مدیریت شهری نیز داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا