افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
0
مدیرکل آموزش و پرورش البرز؛

کمالشهر از نظر فضای آموزشی فقیر است

  • کد خبر : 8792
  • 01 فوریه 2023 - 1:27
کمالشهر از نظر فضای آموزشی فقیر است
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه کمالشهر از نظر فضای آموزشی فقیر است گفت: خیرین و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیزات استان در صورت تامین زمین از سوی شهرداری کمالشهر، آمادگی ساخت مدرسه را در این شهر دارد.

به گزارش خبرگوهردشت به نقل از برنا، علی حجر گشت بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه شهرهای اقماری به ویژه کمالشهر با کمبود سرانه آموزشی مواجه است اظهار کرد: کمالشهر یکی از شهرهایی است که فضای آموزشی آن نسبت به میانگین استان کمتر است و اکنون چند مدرسه خیرساز در این شهر در حال احداث است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در کمالشهر تامین زمین است، تصریح کرد: این مهم تنها با کمک شهرداری امکان پذیر است. بنابراین از  شهرداری درخواست داریم زمین برای ساخت مدرسه در اختیار ما قرار دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه کمالشهر از نظر فضای آموزشی فقیر است، گفت: خیرین و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیزات استان در صورت تامین زمین از سوی شهرداری کمالشهر آمادگی ساخت مدرسه را در این شهر دارد و پیگیر این مهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: البته مسئولین محلی هم باید با آموزش و پرورش همکاری و هم افزایی برای ارتقا سرانه آموزشی این شهر داشته باشند.

حجر گشت با اشاره به اینکه با مدیریت شهری و امام‌جمعه کمالشهر جلسات متعددی داشتیم و پیگیر این امر هستیم، اظهار کرد: وظیفه ما است به عنوان مناطق کم برخوردار نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=8792
  • ارسال توسط :
  • منبع : برنا
  • دیدگاه‌ها برای کمالشهر از نظر فضای آموزشی فقیر است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.