افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

کرج نیازمند توسعه هوشمند است

  • کد خبر : 2873
  • 14 سپتامبر 2021 - 15:44
کرج نیازمند توسعه هوشمند است
رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بر استفاده از ظرفیت نخبگان و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

به گزارش خبرگوهرشت، عمار ایزدیار در این بازدید، ضمن آشنایی با ظرفیت های و امکانات اماده در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت : این مکان جایگاه مناسبی برای استقرار مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها و استارتاپ ها است که باید با نگاهی ملی برای توسعه آن اقدام کرد تا علاوه بر جذب نخبگان و فعالان حوزه فن آوری در شهر کرج، امکان حضور فعالان اکوسیستم نوآوری را از استانهای اطراف همچنین شهرهای اطراف کرج را فراهم کند.

وی افزود: سوابق تخصصی شرکت دانش بنیان سیوان ، زمینه مناسبی برای توسعه این کارخانه فراهم کرده است و می توان به زودی شاهد آغاز فعالیت این کارخانه و استقرار اینفلونسرها و دیگر علاقمندان به فعالیت در موضوعات حوزه دیجیتال در این مرکز بود.

ایزدیار در این نشست ضمن توجه به لزوم توجه به فعالیت های مرتبط با شتاب دهنده ها و استارتاپ ها برای حل مشکلات موجود در شهر کرج گفت : اقتصاد دیجیتال یک مقوله بسیار مهم در عرصه انقلاب های دیجیتال است که می توان با توجه به این آن، بسیاری از مشکلات را حل کرد و شاهد گسترش اقتصاد مقاومتی را در جامعه بود و این موضوع از مهمترین نیازهای جامعه امروز است که نیازمند مطالعه تخصصی و برنامه ریزی مناسب است.

وی در ادامه گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز که به همت و سرمایه گذاری دانش بنیان سیوان اماده شده است می تواند نقش اساسی در این نگاه تخصصی به موضوع فناوری و نوآوری داشته باشد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=2873
  • نویسنده : دبیرخبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای کرج نیازمند توسعه هوشمند است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.