افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
سرپرست سازمان سیما، منظر شهرداری کرج:

کرج حال و هوای نوروز گرفته / شمیم عطر بهار در ریه های شهر

  • کد خبر : 4105
  • 21 مارس 2022 - 18:29
کرج حال و هوای نوروز گرفته / شمیم عطر بهار در ریه های شهر
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از چهره متفاوت کرج در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: سیمای بصری شهر با اجرای اقدامات جهادی نظیر توزیع بیش از 300 هزار نهال مثمر و غیر مثمر و درختکاری های گسترده در هفته درختکاری و منابع طبیعی، گلکاری گسترده و پهن کردن فرشی از گل های رنگین در میادین، پارکها و بوستان ها توزیع گلدان بین شهروندان بهاری شده است.

به گزارش خبر گوهردشت،حمید رضا عبداله پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از بهار اظهار داشت:طرح استقبال از بهار درآستانه فرارسیدن نوروز  1401 و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای شروع سال جدید توسط عوامل اجرایی این سازمان از ابتدای اسفند آغاز شده است.

حمید رضا عبداله پوربا بیان اینکه در روزهای اخیر 15 سفره هفت سین در شهر گسترده شده است افزود: تخم مرغ های رنگی نیز توسط هنرمندان رنگ آمیزی و به عنوان یکی دیگر از اِلمان های نوروزی در اماکن پرتردد تعبیه و سیمای شهر نوروزی شده است.

این مسئول به نصب و جانمایی 15 اِلمان و آثار حجمی  در شهر اشاره کرد و افزود: مجموعه شکرستان در درب ورودی پارک شهید چمران، اِلمان دختر گل‌فروش در حاشیه اتوبان و امامزاده طاهر، اِلمان خانواده در ورودی  ترمینال شهید کلانتری ، اِلمان قو میدان والفجر، عکاس ثبت لحظه‌ها  و پسر ماهی فروش در میدان آزادگان نصب شده تا برای شهروندان کرجی  و میهمانان و گردشگران نوروزی یادآور سنتهای کهن عید نوروز و پیام اور بهار طبیعت باشد.

وی از چهره متفاوت کرج در آستانه سال جدید و طلیعه نوروز مهدوی در این کلانشهر خبر داد و گفت: امسال مجموعه مدیریت شهری کرج با اکران66 طرح فرهنگی با متراژ 1800 متر مربع ، 150 کتیبه 10 و 15 متری و نصب بیش از  600 عدد پرچم در میادین و مراکز پر تردد شهر به استقبال این اعیاد خجسته  شعبان ، نوروز و هفته سربازان گمنام امام زمان رفته است.

وی توضیح داد: سیمای کلانشهر کرج در این ایام  با اجرای اقدامات جهادی نظیر توزیع بیش از 300 هزار نهال مثمر وغیر مثمر و  درختکاری های گسترده در هفته درختکاری و منابع طبیعی ،گلکاری گسترده و پهن کردن فرشی از گل های رنگین در میادین ، پارکها و بوستان ها بازپیرایی عرصه های فضای سبز و نقاشی و رنگ آمیزی مبلمان شهری و  توزیع گلدان های گل  بین شهروندان بهاری شده است.

سرپرست  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در ادامه با تقدیر از تلاش های شبانه روزی  همکاران در اجرای طرح استقبال از بهار گفت: نیروهای سبزبان شهر کرج  در این روزهای پایانی سال تلاش بسیاری می‌کنند که امیدواریم در سایه تلاش آنها شاهد نوروزی پرشور و مبارک در شهرمان باشیم.

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=4105
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای کرج حال و هوای نوروز گرفته / شمیم عطر بهار در ریه های شهر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.