افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

کاهش محسوس دما در البرز

  • کد خبر : 1569
  • 17 فوریه 2021 - 13:09
کاهش محسوس دما در البرز
مدیرکل هواشناسی البرز از کاهش محسوس دمای هوا در استان خبر داد و گفت: با ورود سامانه بارشی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگوهردشت، آرش بهارونداحمدی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از پایداری جو در منطقه البرز مرکزی است و کماکان با روند افزایش دمای بیشینه سقوط بهمن و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی مورد انتظار است.
وی ادامه داد: همچنین از عصر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی و سرد به استان به تدریج وزش باد، رگبار باران، برف و رعد و برق، کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.
بازگشت آلودگی هوا
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز صاف همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۰ درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا ۵ درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی است و هوا در بعضی ساعات ناسالم خواهد بود.
بهارونداحمدی در پایان به پیش بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۱ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۴ درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=1569
  • نویسنده : دبیر خبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای کاهش محسوس دما در البرز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.