افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

چگونه خود را در لیست بستن ضایع کنیم؟

  • کد خبر : 2412
  • 13 ژوئن 2021 - 18:51
چگونه خود را در لیست بستن ضایع کنیم؟

به گزارش خبرگوهردشت، به قلم: محمد ایل بیگی این روزها در هر مجموعه و گروهی که اتفاقاً زوری و بدون اجازه هم عضومان می‌کنند، تصویر چند لیست می‌بینم. لیست‌هایی که در نگاه اول مخاطب را یاد لیست های قدیم انتخاباتی #اصولگرایان یا #اصلاح‌طلبان می‌اندازند و اقبال عده ای نشان داد در برخی از شهرها و […]

به گزارش خبرگوهردشت، به قلم: محمد ایل بیگی

این روزها در هر مجموعه و گروهی که اتفاقاً زوری و بدون اجازه هم عضومان می‌کنند، تصویر چند لیست می‌بینم.

لیست‌هایی که در نگاه اول مخاطب را یاد لیست های قدیم انتخاباتی #اصولگرایان یا #اصلاح‌طلبان می‌اندازند و اقبال عده ای نشان داد در برخی از شهرها و استانهای کشور نیز می‌شود به صورت لیستی رأی آورد و مثلاً #ولینعمتمردم شد.

اما آش لیست بستن‌ها این روزها آنقدر شور شد که چند روز پیش دیدم یکی از کارمندان درجه چهارم انفصالی و اخراج شده شهرداری هم «در راستای رسیدن مردم به دستاوردهای عالی مدیریت شهری» در حال #لیست_بستن هست.

وقتی کمی در بستن این لیست ها تأمل کردم، یه این نتیجه رسیدم که من هم شاید توان بستن لیستی برای #شورای_شهر را داشته باشم؛ چرا که نه!

با کمی دقت در شاكله اين لیست‌ها به برخی موارد و دستورالعمل ها رسیدم که امیدوارم لیست پر زرق و برقی از آب درآید؛

اول اینکه ۱۰ نفر از ۱۳ نفر که ثبت نام کردند و مطمئن هستم که #رأی می‌آوردند را در لیست خودم قرار خواهم داد.

برای ۳ نفر بقیه هم منتی می‌ذارم که مثلاً «دیدید اسم شمارو کنار فلانی گذاشتم.»

حالا اینکه این افراد سالم و توانمند بودند یا نه، به من ارتباطی نداره.

دومین مرحله داشتن یک #فتوشاپکار هست که یک اسم خوب برای #لیستدوزاری من پیدا کنه و با یک قالب و چیدمان خوشگل به خورد شهروندان عزیزم که همه این زحمات برای اونهاست، بده.

گام بعدی تشکیل دو گروه واتساپی و تلگرامیه که حتماً باید دوستانم رو در اون «اد» کنم و بعد از طراحی لیست، اونها زحمت «به به» و «چه چه» نفرات رو بکشند.

بعد از اون باید کمی «باکلاس بازی» دربیارم و راجع به منافع شهر، اقتصاد کلان و مبارزه با فساد صحبت کنم تا بگن« عجب سوادی داشته این لیست بنده»

تا اینجا کار من تمومه و باید منتظر باشم تا اونهایی که رفتن تو شورا و قطعاً ۵، ۶ نفر از لیست من هم بودند، زحمات من رو #جبران کنند.

اگر جبران کردند و بنده رو #معاون و #رئیس کردند که هیچ، اگر نکردند باید فضای رسانه رو درباره موضوعاتی مثل «پشت پا زدن به عقاید»، «خروج از دل مردم»، «حرکت در مسیر غیرشفاف» و … پر کنم تا نشون بدم قدرت دست کیه؟

اگر باز هم بی توجه بودند، باید منتظر ۴ سال بعد باشم؛

فقط خدا کنه در این بین یهویی یکی مثل #امام_جمعه پیدا نشه که متوجه بشه لیست من از پایه دوزارم نمی‌ارزه و پَته من و امثال منو بریزه روی آب!

چون اینجوری هم نون ما آجر میشه، هم پستها به جای رسیدن به من و امثال من، به آدمهای متخصص میرسه و ممکنه مردم آسیب ببینند.

البته اگر هم #متخصصان و #کاربلدان رأی آورد، با جملات شیکی مثل «سیاسی کاری»، «جناح چپ و راست»، «حمایت از باندهای فلان»، «مافیای فلان» و … میشه اونها رو #اذیت کرد تا از همون اول فضا رو برای چهار سال بعدم هموار کنم!

خلاصه فرق من با اون متخصصا اینه که من پول فتوشاپ کار دادم و اونا ندادن!

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=2412
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای چگونه خود را در لیست بستن ضایع کنیم؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.