افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2
امام جمعه کرج؛

پیام شهدا باید شنیده شود

  • کد خبر : 7608
  • 18 نوامبر 2022 - 21:04
پیام شهدا باید شنیده شود
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: پیام شهدا باید شنیده شود. ما هم به‌اندازه وسعمان تقریباً از هفته بعدی که آمدیم در استان این را مقرر کردیم که بین نماز جمعه و نماز عصر دوستان اینجا مقداری از شهدا بگویند؛ اما در سطح کلان باید کاری که گفته شد، انجام شود. باید پیام شهدا را به گوش افراد رساند.

به گزارش خبرگوهردشت، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و هفتم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج با اشاره به عملیات تروریستی در ایذه و اصفهان، بیان داشت: قبل از هر چیز شهادت مردم عزیز و مدافعان امنیت در حمله کور و ناجوانمردانه تروریستی در ایذه و اصفهان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خدای‌تعالی می‌خواهم هرچه زودتر ریشه این خباثت‌ها و جنایات کنده شود.

قطعاً خون مظلوم، حلقوم و گلوی عاملان و آمران این جنایات را خواهد گرفت

وی در ادامه بابیان اینکه قطعاً خون مظلوم، حلقوم و گلوی عاملان و آمران این جنایات را خواهد گرفت، اظهار داشت: البته امیدواریم همین مظلومیت باعث شود بند زبان عده‌ای که سالیان طولانی از دین و ارزش‌های دینی، سیاست اسلامی و آرمان‌های انقلاب گفتند هم باز شود و کلامی در دفاع از قرآن، ولایت، حجاب، عفاف، مسجد، مردم و امثال این‌ها بزنند.

روسیاهی برای عده‌ای ثبت شد

امام‌جمعه کرج در ادامه افزود: در همین استان من به بعضی‌ها می‌گویم چرا حرف نمی‌زنید؛ چرا بیانیه نمی‌دهید؛ چرا دفاع نمی‌کنید؛ می‌گویند اطرافیان نمی‌پسندند. چقدر اسلام و انقلاب مظلوم است؛ اما به فضل پروردگار مقتدر است و البته روسیاهی برای عده‌ای ثبت شد.

پیام شهدا باید شنیده شود

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره شهدای قم، عنوان کرد: مهم‌ترین بیان ایشان این بود که باید روی زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و پیام شهدا کارکنید. باید کار ویژه و هنری انجام داد. پیام شهدا باید شنیده شود. ما هم به‌اندازه وسعمان تقریباً از هفته بعدی که آمدیم در استان این را مقرر کردیم که بین نماز جمعه و نماز عصر دوستان اینجا مقداری از شهدا بگویند؛ اما در سطح کلان باید کاری که گفته شد، انجام شود. باید پیام شهدا را به گوش افراد رساند.

حرف‌های امامین انقلاب فصل الخطاب و در امور مختلف رهگشاست

وی در بخش دیگری با اشاره به آغاز هفته بسیج و دوم آذر، روز بسیج دانشجو و روحانیت، گفت: برای ما حرف‌های امامین انقلاب فصل الخطاب و در امور مختلف رهگشاست. امام با دید الهی که داشت پیش‌بینی‌های دقیق و درستی از اوضاع دنیا و رفتار قدرت‌ها داشتند که همه یادتان هست؛ قبل از فروپاشی شوروی خبرِ از بین رفتن کمونیست و افتادن در دام غرب را دادند. هنوز خبری نبود ولی ایشان خبر داد؛ حتی سفیر فرستاد و پیام داد و به آن‌ها هشدار داد که موارد این‌گونه زیاد است که اکنون بحث من این نیست.

انقلاب مردمی را باید مردم حراست و از ارزش‌های آن دفاع کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه امام از همان روزهای اول توجه به امنیت مردم پایه داشتند و برای همین بود که دستور تشکیل ارتش بیست‌میلیونی را دادند، خاطرنشان ساخت: امام پدر این تفکر و تشکیلات است. انقلاب مردمی را باید مردم حراست و از ارزش‌های آن دفاع کنند و همین هم شد و تا امروز در مقاطع مختلف و مسائل متعددی که پیش‌آمده مردم جانانه وارد میدان شده‌اند و دفاع کرده‌اند و هزینه هم پرداخت کرده‌اند.

منافقین دعوت به اغتشاش و براندازی می‌کردند و خواسته‌های نامربوطی داشتند

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به وقایع سال ۱۳۶۰ خورشیدی پرداخت و گفت: در سال ۶۰ عده‌ای مسلح شدند و به جان مردمی که با آن‌ها همراهی نکرده بودند افتادند؛ مثل همین روزها. هی دعوت می‌کردند به یک سری کارها، دعوت می‌کردند به اغتشاش و براندازی و خواسته‌های نامربوطی هم داشتند.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=7608
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای پیام شهدا باید شنیده شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.