افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
در تالار شهیدان نژاد فلاح؛

پایان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز/رتبه دوم بخش گزارش به تنها خبرنگار مهر رسید

  • کد خبر : 4001
  • 14 مارس 2022 - 8:33
پایان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز/رتبه دوم بخش گزارش به تنها خبرنگار مهر رسید
ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز با معرفی نفرات برگزیده به کار پایان داد.

به گزارش خبر گوهرشت به نقل از خبرگزاری مهر، آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامگاه یکشنبه با معرفی نفرات برگزیده در البرز با حضور جمعی از برگزیدگان و مسئولان به کار خود پایان داد و مریم ابویی مهریزی خبرنگار خبرگزاری مهر استان البرز در بخش گزارش رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد.

در بخش گزارش وحیده عسگری از خبرگزاری ایرنا و مریم آقانوری از خبرگزاری فارس رتبه نخست را کسب کردند. همچنین در بخش گزارش مریم ابویی مهریزی از خبرگزاری مهر و معصومه مهتاب از خبرگزاری ایرنا حائز رتبه دوم شدند و مژگان سجادی از خبرگزاری ایرنا و طیبه جواهری از خبرگزاری فارس رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

در بخش تیتر الناز دادمهر از خبرگزاری ایکنا رتبه نخست را از آن خود کرد و در این بخش المیرا اگیر از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و مهرداد تیموری از روزنامه دنیای هوادار رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش فیلم اقدس زنگنه از صدا و سیمای البرز نفر رتبه نخست را از آن خود کرد. مجتبی صفری از باشگاه خبرنگاران البرز رتبه دوم و امیرحسین خادمی از باشگاه خبرنگاران البرز رتبه سوم را در بخش فیلم کسب کردند.

در بخش یاداشت مجتبی علیمردانی از خبرگزاری برنا رتبه سوم را کسب کرد و در بخش مصاحبه نیز مهدیه دانایی حائز رتبه سوم شد.

در بخش عکس مجتبی دانایی رتبه نخست را کسب کرد و میلاد جعفری پایگاه خبری شهرداری کرج و سالار چرمی از خبرگزاری ایکنا به ترتیب رتبه دوم و سوم را از خود کردند.

گفتنی است ۴۱۵ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد و ۱۲۰ شرکت کننده البرزی در این جشنواره شرکت کردند که ۱۷ اثر در بخش‌های مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، فیلم و عکس به عنوان آثار برتر انتخاب و از آنان تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=4001
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر
  • دیدگاه‌ها برای پایان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز/رتبه دوم بخش گزارش به تنها خبرنگار مهر رسید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.