افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

واقعیت‌هایی که توسط دو عضو شورای شهر کرج روشن شد

  • کد خبر : 10476
  • 22 می 2023 - 13:31
واقعیت‌هایی که توسط دو عضو شورای شهر کرج روشن شد
پس از انتشار تصاویر تعدادی از افراد محجبه در پارک شهید چمران که اعلام می‌کنند(خانم....) مانع از حضور افراد باحجاب به بوستان شده، شهردار کرج در فاصله کوتاهی اقدام به «عزل» خانمی کرد که مسئول انتظامات بوستان بود.

به گزارش خبرگوهردشت، از آنجائیکه در فضای رسانه، همواره برخی “بادنجان دور قاب‌چینانی که همچون مگس در روزهای غبار آلود، شهد کثیف خود را از دوقطبی سازی کاذب و دعوای رسانه‌ای پیدا می‌کنند” و با مجیزگویی، این اقدام شهردار را «مبارزه با بدحجابی» قلمداد کرده و از واژگانی همچون انقلابی، برخورد قاطع، برخورد با معاند و… سوءاستفاده ابزاری می‌کنند، باز هم همچون سنوات گذشته مثل اخراج از شورای شهر، دستگیری و زندان رفتن پس از اخذ رشوه، بی‌آبرویی براثر دزدیدن پول پرتقال های شهروندان کرجی و… نتیجه دوقطبی‌سازی و حق‌الناس را دیدند.

در مورد اخیر نتیجه کار این افراد در صحن شورای شهر کرج مشخص شد.

صحنی که برای عده‌ای حق‌الناس نسبت به بازی‌های سیاسی اولویت داشت؛

در صحن علنی شورای شهر، امروز مشخص شد فردی که شهردار به دلیل آنچه «سوءتدبیر وی در برخورد با شهروندان، خصوصا بانوان مکرمه» عنوان کرده بود، به هیچ وجه در هنگام این اتفاق در بوستان شهید چمران حضور نداشته و مرخصی بوده است.

گفتنیست شهردار کرج در ادامه نیز صراحتاً اعلام کرد برای ورود به صورت جمعی به بوستان بانوان و برخی عرصه‌های شهری، اخذ مجوز مورد نیاز است که #خبرگوهردشت پیش از این نیز به این موضوع پرداخته بود و صحبت‌های مهرداد کیانی نیز گواه بر عدم عزل این خانم بود که این رفتار نیز شایسته تقدیر است.

در ادامه مشخص شد به هیچ وجه این بانوان ٢ ساعت در بیرون از بوستان معطل نشده و همان بادنجان دورقاب چین‌ها که با استفاده از واژگان بزرگ و ارزشی، مثلا «تخریب رسانه‌ای» می‌کنند، باز هم بدون توجه به جزئیات و بررسی‌های اولیه، اقدام به سم پاشی در سطح جامعه کردند.

در این بین باید از دو بانوی محجبه شورای شهر که بدون لکنت، حق‌الناس برایشان مهمتر از انتخابات پیش رو و مصلحت اندیشی های مشاوران دوزاری بود، تشکر کرد.

همان بانوانی که با چادر در صحن شورای شهر و مدیریت شهری سالها حضور داشتند و صراحتاً اعلام کردند «چادر باارزش تر از آن چیزیست که مثل گوشت قربانی هرکس از آن دنبال بهره‌برداری گروهی و حزبی باشد.» و کلیپ ساخته شده توسط “شا…” دیگر کاربردی برای برخی مقاصد یا حذف دیگران نداشت.

قطعأ اگر کوچکترین اعتقادی به حق‌الناس داشته باشیم، نباید حتی یک لحظه احساس آرامش کنیم، اگر بدانیم که آن خانم عزل شده یا دختر نوجوانش دیشب را با گریه به صبح رسانده است.

آری، در این شهر فعلا افراد با ویژگی‌های مجیزگویی، دروغگویی، داشتن سابقه کیفری، دزدی، اخذ رشوه، چسبیدن به افراد فاسد و باندهای کثیف اجاره ای، اجازه هر اظهارنظری دارند، با چسبیدن و انتشار مطالب فلان مسئول استانی و بزرگان شهر سینه سپر می‌کنند و رسانه ای که دیگران را به کمی انصاف، تصمیم نگرفتن شتاب‌زده، پیگیری مشکلات مردمی، حفظ میراث فرهنگی استان، برگزاری پویش حفظ آب، اخلاق و… دعوت می‌کند و معتقد است ایجاد فضای دوقطبی برای جامعه امروز چیزی جز زهر نیست، برچسب‌هایی همچون معاند، مخالف، آمریکایی و انگلیسی را باید با خود یدک بکشد؛

آری، امروز شهر کرج با سکوت «مدعیان فرهنگی و همه جا حاضر»، وضعیت اینچنینی دارد تا مبادا سنگی جلوی پایشان در مسیر انتخابات بیفتد و حق و باطل آن چیزیست که منافع پست‌های سازمانیشان را تأمین کند.

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=10476
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای واقعیت‌هایی که توسط دو عضو شورای شهر کرج روشن شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.