افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3

واحدهای مسکن مهر ابریشم آماده تحویل شد

  • کد خبر : 2190
  • 06 می 2021 - 12:40
واحدهای مسکن مهر ابریشم آماده تحویل شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: در حال حاضر 408 واحد از مسکن مهر شهرک ابریشم آماده است و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش خبر گوهردشت، رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، گفت: تعداد ۴۰۸ واحد از واحدهای پروژه نیارش دژ ۳ ( پارس سرزمین ماهان ۳ ) واقع در شهرک ابریشم کرج که به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است به متقاضیان مسکن مهر تحویل می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: این پروژه دارای ۳ فاز بوده که فاز سوم آن در حال حاضر آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان است و فاز های یک و دو آن نیز در حال تکمیل می‌باشد که در آینده ای نزدیک کار واگذاری واحدها انجام خواهد شد.
خالقی ضمن اشاره به سایر پروژه‌های ناتمام مسکن مهر در استان به تشریح پروژه‌های فعال پرداخت و افزود: در مسکن مهر شهرک ابریشم سه مجموعه در حال تکمیل وجود دارد که سعی و تلاش ما بر این است که با جدیت و پشتکار لازم تمام موانع موجود بر سر راه را مرتفع نمائیم و کار را به پایان برسانیم و این قشر محروم را که سالیان متمادی منتظر مانده اند را خانه دار کنیم.
وی همچنین اضافه کرد: در مسکن مهر شهرک البرز (ماهدشت) نیز ۴ پروژه نا تمام وجود دارد که مراحل نهائی ساخت (نصب انشعابات) را می‌گذراند و در آینده ای بسیار نزدیک به خواست خداوند متعال شاهد بهره برداری و تحویل این واحد ها به متقاضیان محترم مسکن مهر خواهیم بود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در این گزارش با بیان اینکه واحدهای ناتمام مسکن مهر هرچه سریعتر باید به نتیجه برسد، ادامه داد: سیاست دولت تدبیر و امید به اتمام رساندن کلیه واحدهای مسکن مهر ناتمام در سریعترین زمان است و مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تمامی تلاش خود را بر این وظیفه معطوف کرده اند.
وی در پایان تصریح کرد: پیمانکاران مسکن مهر نیز دغدغه تامین اعتبار ساخت نداشته باشند چرا که هیچ مشکل مالی در این زمینه وجود ندارد و پرداختها به موقع انجام خواهد شد تا خللی در جریان تکمیل واحدها پیش نیاید و همه این واحد ها تا پایان دولت تدبیر و امید تحویل متقاضیان مسکن مهر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=2190
  • نویسنده : دبیرخبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای واحدهای مسکن مهر ابریشم آماده تحویل شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.