افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
11
معاون استاندار البرز خبر داد:

واحدهای تولیدی شن و ماسه تا پایان هفته تعطیل شدند

  • کد خبر : 1157
  • 12 ژانویه 2021 - 16:45
واحدهای تولیدی شن و ماسه تا پایان هفته تعطیل شدند
     معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تعطیلی تمام واحدهای تولید شن و ماسه، آسفالت و بتن تا پایان هفته جاری به دلیل آلودگی هوای البرز خبر داد.

به گزارش خبرگوهردشت ، علی درویش پور صبح سه شنبه در خصوص اقدامات کاهش آلودگی هوای استان درباره مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد تمام واحدهای تولیدی شن و ماسه، آسفالت و بتن تا پایان هفته تعطیل شوند که مسئولان محیط زیست بر این موضوع باید نظارت کنند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه تاکید استاندار این است که بایستی قانون هوای پاک را بند به بند در استان اجرایی کنیم، گفت: اجرای این قانون می تواند کمک کند تا بتوانیم مراحل آلودگی هوا را پشت سر بگذاریم.

درویش پور بر ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در کرج و فردیس تاکید کرد و گفت: حتماً باید برای تردد کامیون های دودزا، اتوبوس ها و مینی بوس هایی که مطابق با استانداردها نبوده و معاینه فنی ندارند، ممنوعیت ایجاد شود.

وی افزود: در این راستا تمامی خودروهای فاقد برگه معاینه فنی در سطح شهر استان شناسایی و جریمه می شوند.

درویش پور ادامه داد: همچنین تردد تمام کامیون ها در سطح شهر کرج و فردیس از ساعت ۶ صبح الی ۹ شب ممنوع است و اجازه تردد ندارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا شهروندان از سوزاندن برگ ها در بوستان ها و معابر، خودداری کنند و شهرداری ها نظارت کنند تا پیمانکاران از سوزاندن شاخ و برگ و ضایعات فضای سبز خودداری کنند.

درویش پور تصریح کرد: کلیه فعالیت های پروژه های عمرانی در سطح شهر کاملاً تعطیل است و روند تعطیلی پروژه های عمرانی در راستای کاهش آلودگی ها در این هفته ادامه دارد

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=1157
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر
  • دیدگاه‌ها برای واحدهای تولیدی شن و ماسه تا پایان هفته تعطیل شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.