افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8
رحیم خستو ، سخنگوی پارلمان پنجم شهر کرج

نگاه شورای شهر و مدیریت شهری؛ فقط فنی است نه فرهنگی و اجتماعی

  • کد خبر : 957
  • 02 دسامبر 2020 - 12:04
نگاه شورای شهر و مدیریت شهری؛ فقط فنی است نه فرهنگی و اجتماعی
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن گلایه از عدم وجود گفتمان فرهنگی، اجتماعی در شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری، به جای داشتن رویکرد فرهنگی اجتماعی، صرفا رویکرد و نگاه فنی را به کار بسته است.

به‌گزارش خبرگوهردشت رحیم خستو، سخنگوی شورای شهر کرج، در جریان ملاقات مردمی منطقه ۹ شهرداری افزود: تا توسعه شهر بر شاخصه های فرهنگی و اجتماعی معطوف نشود، هرگز نمی تواند اثرگذاری بیشتر و ملموس‌تری را در حوزه های مختلف شهری داشته باشد.

عضو پارلمان پنجم شهر کرج جلب رضایت شهروندان را از اصلی ترین اولویت های مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: جلب رضایت شهروندان مهمتر از برآورد آرزوهای  شخصی مدیران است.

رحیم خستو تاکید کرد: نوع بودجه نویسی و عملکردهای موجود بیانگر این است که ما در حوزه مدیریت شهری، اساساً به جای جذب رضایت و برآورده سازی مطالبات شهروندان و موکلین به دنبال آمال و آرزوهای شخصی خود در امور شهری بوده ایم.

عضو منتقد شورای اسلامی شهر در پایان یاد آور شد: مادام که پروژهای عمرانی بر محور توسعه اجتماعی، فرهنگی و هنری نباشند، بی شک در پیچ و خم اداری قربانی می‌شوند؛ از این رو وقتی عملکرد شهرداری‌های رشت، اصفهان، تبریز، مشهد، قزوین، اردبیل، یزد، سمنان و‌… در حوزه های فرهنگی و اجتماعی می بینیم، فقط باید حسرت بخوریم.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=957
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای نگاه شورای شهر و مدیریت شهری؛ فقط فنی است نه فرهنگی و اجتماعی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.