افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
مسعود محمدی

نمی‌توان معابر و آسفالت شهر را سنتی مدیریت کرد

  • کد خبر : 3279
  • 23 دسامبر 2021 - 16:36
نمی‌توان معابر و آسفالت شهر را سنتی مدیریت کرد
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج از راه‌اندازی سامانه نگهداری معابر شهری خبر داد.

به گزارش خبرگوهردشت، مسعود محمدی در سی و یکمین جلسه شورای شهر کرج در خصوص داشتن بانک اطلاعات قوی از معابر، روسازی و نیازهای مسیرهای تردد درون شهری اظهارداشت : متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از وضعیت آسفالت، روکش، تراشه و حتی کفپوش کردن پیاده‌روها برای مدیریت تردد وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج افزود: با طرحی که توسط کمیسیون آماده و به تصویب اعضای شورا رسید، بزودی تمامی فعالیت‌های عمرانی مثل زمان آسفالت ریزی، حجم مصالح، دوره بهسازی، الگوی مناسب مرمت، شاخص های خرابی، شناسنامه و ثبت اطلاعات به عنوان داده ذخیره و در برنامه‌ریزی ها و اجرا، به کمک مدیریت شهری خواهند آمد.

محمدی افزود: در حال حاضر حدود ۵ درصد از بودجه سالانه شهرداری صرف هزینه‌های آسفالت، روسازی و بهسازی معابر می‌شود و مدیریت سنتی این حوزه با ادعای ما مبنی بر کاهش هزینه‌های شهری در منافات است.

این عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت: در ساختار جدید، سامانه GIS تمامی موارد را ثبت و سامانه PMS در جهت پایش و مدیریت روسازی معابر به مدیریت شهری کمک خواهند کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج در پایان با اشاره به عدالت در خدمات دهی عمرانی و آسفالت مناطق مختلف و بهسازی مسیرها گفت: با اصلاح روندها، قطعا خیابانی که بتازگی آسفالت شده با چند ترک ساده آسفالت نخواهد شد و اولویت با خیابان‌هایی است که آسفالت آن کاربری خود را از دست داده است.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=3279
  • نویسنده : دبیرخبر
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای نمی‌توان معابر و آسفالت شهر را سنتی مدیریت کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.