افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود

  • کد خبر : 2420
  • 19 ژوئن 2021 - 10:08
نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود
استاندار البرز گفت: نتایج آرا در حال بررسی است و تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگوهردشت، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات روز جمعه، گفت: میزان مشارکت مردم در این انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس سال ۹۸ افزایش محسوس و معناداری داشت.
وی با بیان اینکه حضور جوانان در انتخابات روز قبل بسیار امیدوار کننده بود، ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای از ساعات اولیه صبح آغاز و تا ۲ بامداد ادامه داشت.
این مقام مسؤول توضیح داد: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته تا ساعت ۲ بامداد رای همه مراجعه کنندگان اخذ شد و هیچ کس پشت درهای شعب اخذ رای نماند.
وی تاکید کرد: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعتی دیگر اعلام می‌شودو نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز در حال جمع بندی نهایی است و به زودی روی سامانه ستاد انتخابات کشور قرار می‌گیرد.
استاندار البرز با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این شکل از برگزاری نقش به سزایی در سرعت اخذ رای و شمارش آنها دارد و اگر قرار بود به شکل قدیم آراء به صورت دستی شمارش میشد، با توجه به تعداد بالای نامزدهای انتخاباتی در شوراهای شهر و روستا، اعلام نتایج یکی دو روزی طول می‌کشید.
شهبازی در پاسخ به اینکه آیا تخلفی از شعب اخذ رای گزارش شده، افزود: تا کنون تخلف معناداری که روند اخذ رای را متوقف کند و خللی در این فرایند ایجاد کند گزارش نشده است.

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=2420
  • نویسنده : دبیرخبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.