افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
عضو شورای شهر کرج:

مناسب سازی فضاهای شهری بر اساس نیاز معلولان ضروری است

  • کد خبر : 6110
  • 31 جولای 2022 - 14:23
مناسب سازی فضاهای شهری بر اساس نیاز معلولان ضروری است
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج گفت: در بحث مناسب سازی معابر کرج از استانداردهای تعیین شده عقب تر است و بخش عمده ای از این شرایط ناشی از آن است که بسیاری از معابر این کلانشهر از قبل شکل گرفته و اصلاح و تغییر آنها کار ساده ای نیست.

به گزارش خبر گوهردشت،مسعود محمدی ظهر امروز در نشست صمیمی سرپرست شهرداری کرج با اعضای سفارت ژاپن و هیئت جایکا همراه با انجمن نعناع جهت توسعه مناسب سازی معابر شهری استان البرز اظهار داشت: طی سه سال اخیر، مدیریت شهری کرج با همکاری نهادها و انجمن‌های مختلف از جمله انجمن نعناع اقدامات مناسبی برای مناسب سازی معابر جهت تردد معلولان صورت داده است.

وی افزود: هرچند مناسب سازی معابر همه ساله در بودجه سالانه شهرداری دیده می‌شود ولی این مساله به شکل ویژه‌تری در بودجه امسال مورد توجه قرار گرفته است.

عضو شورای شهر کرج توضیح داد: خوشبختانه طی چند سال اخیر بحث مناسب سازی سازه‌ها وفضاهای شهری در بین سازندگان نیز به خوبی جا افتاده و اغلب در فرایند ساخت مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی، تجاری و … ضوابط و استانداردهای تعیین شده را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: البته منکر این واقعیت نیستیم که در بحث مناسب سازی معابر کرج از استانداردهای تعیین شده عقب تر است و بخش عمده ای از این شرایط ناشی از آن است که بسیاری از معابر این کلانشهر از قبل شکل گرفته و اصلاح و تغییر آنها کار ساده ای نیست.

محمدی ابراز کرد: در احداث معابر جدید سعی می‌شود استانداردها رعایت شود تا شاهد حضور معلولان در سطح شهر باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج گفت: در این دوره از مدیریت شهری به دنبال همکاری گسترده با کسانی هستیم که مناسب سازی معابر شهری دغدغه اصلی آنها است و قطعا از تجربیات و تخصص آنها در این حوزه به بهترین شکل بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=6110
  • نویسنده : شراره کهنسال
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای مناسب سازی فضاهای شهری بر اساس نیاز معلولان ضروری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.