افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
1
کاظمینی خبر داد؛

مشکل انشعابات محلات کم برخوردار البرز حل شد

  • کد خبر : 7687
  • 24 نوامبر 2022 - 16:29
مشکل انشعابات محلات کم برخوردار البرز حل شد
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز از تدبیر نماینده عالی دولت در استان در خصوص حل معضلات و مشکلات انشعابات آب ، برق و گاز 66 محله کم برخوردار استان خبر داد.

به گزارش خبر گوهردشت، کاظمینی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان، ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به تصویب و ابلاغ آئین‌نامه‌ای در خصوص مشکلات انشعابات آب، گاز و برق در محلات کم برخوردار استان از حل معضلات خانه‌های محلات کم برخوردار خبر داد، گفت: با شکل گیری ستاد توانمندسازی در استان توسط استاندار البرز تلاش شده است تا با استفاده از ظرفیت‌های نهادهای مختلف در این مسیر گام‌های موثر برداریم؛ از این رو 25 جلسه تشکیل شده 200 مصوبه داشته که بالای 75 درصد از مصوبات اجرایی شده است و در این راستا همه نهادها کمک کرده اند و امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت‌ها کار درخوری را انجام دهیم.

وی افزود: قرار گاه اجتماعی استان البرز در امتداد جهاد سازندگی که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، کار خود را در استان البرز در 7 حوزه مشخص شامل؛ مسائل اجتماعی، عمرانی، رفاهی، آموزشی، مسکن، اشتغال، حقوقی ، جوانان و خدمات شهری آغاز کرد.

کاظمینی تشریح کرد: در محلات کم برخوردار استان مشکلات کالبدی، ساختاری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد اما در کنار آن ظرفیت‌های گسترده و خوبی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین مزیت قرار گاه اجتماعی این است که مردم بومی محلات مشکلات را احصاء و طبقه بندی می کنند مدیران استانی برای حل مشکلات در محلات حضور می یابند.

کاظمینی گفت: موضوعی که امروز در قرار گاه اجتماعی مورد بحث قرار گرفت مشکل گاز مسکن مهر ماهدشت بود که موجب نارضایتی مردم در این محله شده بود که از ظرف هفته 450 انشعاب جدید نصب شده است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن و ایجاد اشتغال اولویت توسعه طرح محلات کم برخوردار است، افزود: در حوزه اشتغال در این محلات شاهد اتفاقات خوبی هستیم.
دبیر قرار گاه اجتماعی استان اضافه کرد: اخیرا در راستای توانمند سازی و ایجاد اشتغال برای ساکنان محلات کم برخوردار شهرستان نظرآباد موضوع اشتغال 700نفر در قالب وام اشتغال، تسهیلات مشاغل خانگی تعیین تکلیف شده است.

کاظمینی همچنین تصریح کرد: هزینه ساخت مسکن برای 50 نفر در محلات کم برخوردار استان از بنیاد مسکن اخذ شد هزینه و دستور ساخت ساختمان 167 واحد مسکن نیز از این بنیاد اخذ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه به موضوع گرمخانه های استان اشاره کرد، گفت: گرمخانه های استان یکی از موضوعاتی که مورد تاکید نماینده عالی دولت در استان می باشد.

وی افزود: تمام شهرداری های شهرستان های استان موظف هستند به تعداد کافی گرمخانه مشخص و تجهیز برای پذیرای افراد نیازمند لحاظ کنند.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=7687
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای مشکل انشعابات محلات کم برخوردار البرز حل شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.