افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7
استاندار البرز:

مدیران استانی برای ارتقاء سرانه‌های آب و برق اقدام کنند

  • کد خبر : 2506
  • 04 جولای 2021 - 9:55
مدیران استانی برای ارتقاء سرانه‌های آب و برق اقدام کنند
استاندار البرز با اشاره به کم آبی و گرمای کم سابقه تابستان سال جاری، گفت: انتظار می‌رود مدیران استانی نیز اهداف و دستورالعمل‌ها را به خوبی اجرا کنند در این راستا افزایش سرانه‌ها و تخصیص آب و برق در دستورکار مدیران مربوطه قرار گیرد.

عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در جلسه ستاد مدیریت برق استان که صبح شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم مهمترین ماموریت و مسؤولیت ما بعنوان کارگزاران نظام است، گفت: بر این اساس باید تا زمانی مسؤولیت داریم به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشیم و نسبت به انجام امور محوله متعصبانه اقدام کنیم.

استاندار البرز ادامه داد: مدیریت صحیح منابع موجود، هنر یک مدیر است به ویژه در موضوعات حساسی همچون آب و برق که مطالبه جدی مردم خصوصا در شرایط کنونی با وجود دمای بالای هوا و گرمایی که کم سابقه است.

شهبازی گفت: اکنون با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، مسؤولان ملی عنایت ویژه ای به البرز دارند ولی انتظار می‌رود مدیران مربوطه نیز در تکمیل این پیگیری ها و عملیاتی شدن مصوباتی که با تلاش‌های بسیار اخذ شده، به جد وارد عمل شوند.

استاندار البرز افزود: می‌توان با مدیریت صحیح شرایط را به گونه ای رقم زد که رضایت مردم کسب شود از این رو انتظار می‌رود مدیران مربوطه بویژه در حوزه آب و برق بستر لازم را جهت اعمال افزایش تخصیص‌ها مهیا کنند؛ کمکاری هیچ مسؤولی در استان قابل قبول نیست و قطعا تمامی امور را نظارت می‌کنم.

وی با بیان اینکه اشراف مدیران به حوزه وظایف و زیر مجموعه خود مهمترین اصل برای مدیریت این شرایط است، ادامه داد: البرز با حساسیت های ویژه ای در جوار پایتخت قرار دارد از این رو از معاونان استاندار و مدیران استان انتظار دارم برای افزایش سرانه‌ها و تخصیص‌های حوزه آب و برق استان اقدام کنند و حتم داشته باشند که همچنان پشتیبان آنها هستم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=2506
  • ارسال توسط :
  • منبع : فارس
  • دیدگاه‌ها برای مدیران استانی برای ارتقاء سرانه‌های آب و برق اقدام کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.