افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2
مدیرکل اوقاف البرز:

عیادت مدیرکل اوقاف البرز از طلبه‌ای که مورد سوءقصد قرار گرفت

  • کد خبر : 6103
  • 31 جولای 2022 - 14:11
عیادت مدیرکل اوقاف البرز از طلبه‌ای که مورد سوءقصد قرار گرفت
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز ضمن عیادت از روحانی که در امامزاده محمد کرج مورد سوءقصد قرار گرفت، گفت: حمله به این روحانی عاشق اهل بیت از سردرماندگی دشمن است.

به گزارش خبر گوهردشت،حجت‌الاسلام علی دشتکی صبح امروز با حضور در بیمارستان شهید مدنی کرج و در ملاقات با روحانی مجروح شده سید مجتبی حسینی که روز پنج‌شنبه، ششم مرداد توسط فردی مورد حملات چاقو قرار گرفت، اظهار داشت: رویایی حق علیه باطل از روزی که انسان پا به این دنیا گذاشت و با داستان هابیل و قابیل شروع شد و تا امروز هم ادامه دارد.

وی افزود: شکل این مبارزه امروز در جبهه استکبار و حقانیت اهل بیت(ع) نمایان شده است. استکبار و صهیونیسم با تمام قوا در این میدان حضور دارند و با استفاده از روش‌های مختلف می‌خواهند حق و حقانیت را نابود کنند.

این مسئول بیان کرد: هرجا که این رویارویی به نقطه اوج برسد و جبهه باطل در منطق گفت‌وگو کم بیاورد از روش تهاجم استفاده می‌کند تا به جبهه حق آسیب جدی وارد کند.

دشتکی تصریح کرد: امروز که ایام عزاداری سالار شهیدان است، دشمن علاقه و مودت مردم را به اهل‌بیت(ع) می‌بیند و از این دوستی بسیار خشمگین می‌شود و می‌خواهد به هرطریقی آتش این عشق را خاموش کند.

مدیرکل اوقاف البرز گفت: حمله به این روحانی عاشق اهل بیت از سردرماندگی دشمن است هرچند هدف دشمن فرد نیست و در واقع می‌خواهد پیام و روشنگری زیارت عاشورا را در بین اذهان کمرنگ کند غافل از اینکه سنگش به خطا رفته و نه تنها این عشق و علاقه به حق و حقانیت کمرنگ در بین مردم کمرنگ نمی‌شود بلکه با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=6103
  • نویسنده : شراره کهنسال
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای عیادت مدیرکل اوقاف البرز از طلبه‌ای که مورد سوءقصد قرار گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.