افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
1

شورای شهر و شهرداری بر روی افتتاح مترو تمرکز کنند

  • کد خبر : 9092
  • 16 فوریه 2023 - 12:02
شورای شهر و شهرداری بر روی افتتاح مترو تمرکز کنند
استاندار البرز گفت: امور را باید با تعامل و شکیبایی، بدرستی و حساب شده دنبال کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. باید با پیگیری ها و اطلاع رسانی دقیق، مردم را به این باور برسانیم که برای حل مشکلات و ارتقا رفاه و آسایش آنها مصمم هستیم.

به گزارش خبرگوهردشت مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم تکمیل این پروژه ها با توجه به مطالبات و نیازهای مردمی، افزود: رشد و توسعه کلانشهر کرج و افزایش جمعیت و ترددهای درون و برون شهری مسبب ترافیک ها و نارضایتی مردم شده است.

وی ادامه داد: اکنون بیش از پیش به توسعه حمل و نقل عمومی بویژه راه اندازی قطاری شهری کرج و از سوی دیگر تکمیل کنارگذر شمالی کرج بمنظور کاهش بار ترافیکی ورودی شهر و انتقال ترددها به کمربندی شهر هستیم.

عبداللهی گفت: شهرداری کرج و متولیان راه اندازی قطار شهری و آزادراه شمالی کرج باید گزارش دقیق از روند امور و زمانبندی پروژه ها را اعلام و اجرایی کنند.

وی افزود: مهمترین هدف، تکمیل خط دو قطار شهری کرج و اتصال آن به ایستگاه شهید سلطانی است و از سوی دیگر برنامه ریزی شهرداری فردیس برای امتداد آن در فردیس، می باشد.

استاندار البرز گفت: دو پروژه قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، به نوعی آبروی استان هستند و ضرورت دارد شورای اسلامی شهر تا پایان دوره فعالیت خود نسبت به تکمیل و راه اندازی آنها تمرکز و اهتمام داشته باشد.

وی افزود: شهرداری کرج باید مجموعه درآمدهای خود از محل ارزش افزوده و… را بر روی تکمیل این دو پروژه متمرکز کند و از تعریف پروژه های جدید و غیرضروری خودداری کند.

عبداللهی گفت: امور را باید با تعامل و شکیبایی، بدرستی و حساب شده دنبال کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. باید با پیگیری ها و اطلاع رسانی دقیق، مردم را به این باور برسانیم که برای حل مشکلات و ارتقا رفاه و آسایش آنها مصمم هستیم.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=9092
  • نویسنده : دانیال ایل بیگی
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای شورای شهر و شهرداری بر روی افتتاح مترو تمرکز کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.