افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

شورای ششم باید اعتماد مردم را جلب کند

  • کد خبر : 3100
  • 15 نوامبر 2021 - 11:01
شورای ششم باید اعتماد مردم را جلب کند
استاندار البرز گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در ششمین دوره از فعالیت خود برای مردم بهترین خاطرات را بسازند و اعتماد آنان را جلب کنند.

به گزارش خبرگوهردشت، مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج افزود: پس از شهردار  به عنوان عضو پانزدهم شورا در کنار سایر اعضا برای رشد و بالندگی کلانشهر کرج تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر مسوولیت خطیری را در جهت نمایندگی مردم بر عهده دارند، امید که در راه کسب رضایتمندی مردم شریف و ولایت مدار کرج توفیق داشته و در پایان کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارید.

عبداللهی گفت: جای خوشحالی دارد که اکثر اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج جوان، دارای تحصیلات عالیه و انقلابی هستند و در جمع این اعضا ۶ فرزند شهید والامقام حضور دارند که این ترکیب در کشور کم نظیر است.

وی با بیان اینکه شهردار کرج نیز فرزند شهید است، افزود: این بزرگواران همانند پدران خود حافظ آرمان های انقلاب هستند و برای آبادانی این مرز و بوم تلاش خواهند کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: اطمینان دارم در پایان مسوولیت این شورا در سایه وحدت، انسجام، مودت، گذشت و تلاش جهادی عملکرد بسیار خوبی به جای می ماند و موجب خرسندی مردم می شود.

عبداللهی گفت: طی جلسات و دیدارهای مستمر به موضوعات مختلف شهر می پردازیم و تدابیر لازم را با همفکری و انسجام می اندیشیم.

وی تاکید کرد: باید کارگروهی تخصصی برای احصا موانع و راهکارهای حل آنها و بررسی  نقاط ضعف و قوت انجام گیرد.

استاندار البرز بیان داشت:  مردم از اعضای شوراها انتظار دارند که اقدامات ملموسی را رقم بزنند و باید برنامه محور در این زمینه اقدام شود چراکه ضرورت دارد سطح رضایتمندی را ارتقا دهیم.

وی یادآورشد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و ما در راه خدمتگزاری به مردم نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه شهرداری کرج باید به درآمدهای پایدار برسد و با درآمدزایی ، زیرساخت های خود را ارتقا دهد گفت : روز جمعه گذشته از بسیاری پروژه های استان البرز دیدن کردم که کمربند شمالی کرج یکی از آنها بود، باید روند این پروژه تسریع شود.

وی افزود: قطار شهری کرج یکی از مطالبات اساسی مردم  بوده که سال ها در انتظار بهره برداری است.

استاندار البرز تاکید کرد: ارتباطات خوبی در سطح ملی داریم که به طور قطع برای پیشبرد اهداف در استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: ورودی های شهر کرج ضمن داشتن نماد و المان مشخصی به لحاظ بصری دارای جذابیت  بوده چرا که البرز مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی دارد که باید در نقاط مختلف شهر یاد و نامی از آنها باشد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=3100
  • نویسنده : دبیرخبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای شورای ششم باید اعتماد مردم را جلب کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.