افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

شهردار هشتگرد در بین شهرداران منتخب کشور

  • کد خبر : 5061
  • 11 می 2022 - 0:28
شهردار هشتگرد در بین شهرداران منتخب کشور
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری هفتمین دوره انتخابات شهرداران عضو شورای این سازمان در روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد. سه نفر از شهرداران کشور در دو مرحله انتخابات درون استانی و بین استانی برای عضویت در شورای سازمان انتخاب می گردند و مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد نیز به عنوان منتخب شهرداران استان البرز در لیست منتخبین بین استانی قرار دارد.امیدکه دراین مرحله ازرقابت کشوری نیزباتوجه به عملکرد وشایستگی وی درشهرداری هشتگرد وسوابق ارزنده مورد تایید ومنتخب عضویت در شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشورقرارگیرد.

به گزارش خبرگوهردشت ، نادرآخوندی با بیان این خبر افزود: شورای سازمان از جمله ارکان سازمان می باشد و متشکل از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور به عنوان رئیس شورا، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور و۳ نفر از شهرداران کشور به انتخاب شهرداران است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، پیش از این شهرداران منتخب استان ها برای حضور در این جلسه و در صورت تمایل اعلام نامزدی خود برای عضویت در شورای سازمان انتخاب شده اند و در نهایت سه عضو اصلی شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سه عضو علی البدل این شورا انتخاب می شوند.

افتخاری دیگربرای هشتگرد

مهندس علی یعقوبی شهردار هشتگرد در اسامی منتخبین استانها برای عضویت در شورای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور

طبق اساسنامه ، شورای سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور با عضویت معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور به عنوان رئیس شورا، نماینده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ۳ نفر از شهرداران کشور برای مدت دو سال انتخاب می گردد.

وظایف شورای سازمان به طور مختصر شامل تصویب بودجه و آیین نامه های مورد نیاز سازمان ، تصویب تشکیلات سازمان ، انتخاب حسابرس ، موافقت با تاسیس شرکتها و موسسات و مراکز وابسته به سازمان ، تاسیس اتحادیه سازمانهای وابسته به شهرداری ها و … می باشد

سه نفر از شهرداران کشور در دو مرحله انتخابات درون استانی و بین استانی برای عضویت در شورای سازمان انتخاب می گردند و مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد نیز به عنوان منتخب شهرداران استان البرز در لیست منتخبین بین استانی قرار دارد .

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=5061
  • ارسال توسط :
  • منبع : طلوع البرر
  • دیدگاه‌ها برای شهردار هشتگرد در بین شهرداران منتخب کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.