تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
3
سید مرتضی  اعتصامی:

رویکرد برنامه های مدیریت شهری کرج در بودجه ۱۴۰۲ مشخص شود

  • کد خبر : 8760
  • 09 بهمن 1401 - 23:24
رویکرد برنامه های مدیریت شهری کرج در بودجه ۱۴۰۲ مشخص شود
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری نهاد اجتماعی است و نه سیاسی انتخاباتی ،گفت : رویکرد برنامه های آتی شهرداری کرج باید برای مردم مشخص شود.

به گزارش خبرگوهردشت، سید مرتضی اعتصامی در هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون تلفیق که با حضوراعضای شورای شهر، شهردار و معاونین و مدیران شهری برگزار شد اظهار داشت:  شهرداری نهاد خدماتی ، اجتماعی است نه سیاسی انتخاباتی اما در زمان  حاضر وضعیت متفاوت است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: چه زمانی قرار است به این موضوعات پرداخته و توجه شود ؛ ما منتظر هستیم رویکرد بحث آینده پژوهی در اقدامات اجرایی در اولویت  قرار گیرد.

اعتصامی بیان کرد: مدیران شهری کرج نگاه آینده نگرانی ندارند و در  بودجه سال آینده  به چشم انداز اشاره شده است  و اینکه قرار است چه مشکلی را حل کند.

وی خطاب به شهردار و معاونان شهرداری گفت : نسبت به افزایش بودجه سال آینده کرج نگاه و رویکرد خود را بیان کنید.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: آینده نگری و برنامه های آتی مدیریت شهری کرج باید مشخص شود که چه مشکلاتی را حل خواهد کرد و دراین زمینه منتظر پاسخ هستیم .

اعتصامی خاطرنشان کرد : باید چشم اندازها و برنامه های مدیریت شهری کرج دردی از مردم درمان کند؛ ما هنوز با مشکل ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستیم.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=8760
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای رویکرد برنامه های مدیریت شهری کرج در بودجه ۱۴۰۲ مشخص شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.