افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
علی ذبیحی؛ 

رعایت اصول فنی در پروژه قطار شهری کرج موجب سرعت بخشی آن شده است

  • کد خبر : 8662
  • 23 ژانویه 2023 - 16:30
رعایت اصول فنی در پروژه قطار شهری کرج موجب سرعت بخشی آن شده است
خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتخاذ روش‌های جدید در اجرای پروژه قطار شهری موجب سرعت بخشی و رعایت اصول فنی و مهندسی در آن شده است.

به گزارش خبرگوهردشت، علی ذبیحی عصر روز یکشنبه در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد، اظهار داشت: در شورای پنجم و ششم کرج اقدامات مؤثری در نحوه خاک‌برداری، بتن‌ریزی و ستون گذاری مترو انجام‌شده که با فعالیت‌های قبل از آن متفاوت است.

 خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر کرج از محل تسهیلات بانک شهر ۱۲۰ میلیارد تومان میلگرد برای تونل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج خریداری‌شده است.

ذبیحی از اختصاص اوراق مشارکت از طریق خزانه اوراق کشور برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج خبر داد و گفت: در کنار توسعه قطار شهری، تکمیل بزرگراه شمالی کرج به‌عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

 عضو شورای شهر کرج اذعان کرد: خط ۲ قطار شهری کرج دارای ۲ رام قطار است که اکنون یک رام آن‌ها روی ریل قرارگرفته و رام دیگر در حال تعمیر و آماده‌سازی است.

 به گفته ذبیحی، بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر اکنون با مشکل تملک املاک مواجه است که از مجموع چهار قطعه ملک واقع در مسیر ۲ قطعه آن‌ها تا پایان بهمن‌ماه جاری خریداری می‌شود.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=8662
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای رعایت اصول فنی در پروژه قطار شهری کرج موجب سرعت بخشی آن شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.