افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

دفاع مقدس، آزمون بزرگ ملت ایران با صدها تجربه بود

  • کد خبر : 6759
  • 21 سپتامبر 2022 - 15:18
دفاع مقدس، آزمون بزرگ ملت ایران با صدها تجربه بود
31 شهریور سال 1359، رئیس جمهور عراق (صدام حسین) با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر در مقابل دوربین های تلویزیون، جنگی نابرابر را علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و بر اساس محاسبات خود رویای فتح یک هفته ای تهران را در سر می پروراند و در این مسیر تمام جبهه استکبار، با حمایت های همه جانبه از حزب بعث، از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام فروگذار نکردند.

به گزارش خبر گوهردشت و به نقل از بسیج نیوز، هفته دفاع مقدس، به عنوان بارزترین نقطه عطف تاریخ کشور، یادآور دوران طلایی و پرافتخار ملتی است که با سربلندی و سرافرازی پای آرمان های این نظام و انقلاب ایستادگی کردند و فاتح قله های ایثار، حماسه و از جان گذشتگی در راه دفاع از کیان این مرز و بوم شدند. دفاع مقدس، آزمون بزرگ ملت ایران با صدها تجربه بود که در هیچ برهه ای از تاریخ حاصل نشد.

این هفته احیاکننده خودباوری مردم ایران و یادآور مظلومیت، رشادت و مقاومت دلیرمردان و شیرزنانی است که عباس گونه و زینب وار از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک این سرزمین لاله گون از خون های پاک شهدا به دست دشمن تا بن دندان مسلح جمهوری اسلامی ایران بیفتد بنابراین امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر همه ما که امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم، واجب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و قدردانی از رشادت ها و ازخودگذشتگی های جانبازان و ایثارگران پرافتخار، هفته دفاع مقدس را که شرف و حماسه ملت نجیب و آزاده ملت ایران را در اذهان تداعی می کند، تبریک عرض کرده و علو درجات را برای شهدا و توفیقات روزافزون را برای این مرز و بوم و ملت فهیم آن از خداوند منان خواستارم.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=6759
  • نویسنده : شراره کهنسال
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس، آزمون بزرگ ملت ایران با صدها تجربه بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.