افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
رحیم خستو:

حجم مراجعات مردم در بانک‌ها همچنان بالا و نیروها کم است

  • کد خبر : 2612
  • 18 جولای 2021 - 20:40
حجم مراجعات مردم در بانک‌ها همچنان بالا و نیروها کم است
سخنگو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت:حجم مراجعه مردم به بانک ها همچنان بالاست و تعداد کارمندان پیشخوان ها محدود شده است.

رحیم خستو در نطق پیش از دستور دویست و پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به شلوغی باجه بانکها اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با دور جدید شیوع گسترده ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا با ابلاغ سیاست‌های جدید و اعمال محدودیت‌ها در رفت‌وآمدها، تصمیم به تعطیلی بانک ها در روز پنج شنبه کرده است که حجم کاری در سایر روزها افزایش یافته ، انتظار می رود با توجه به حجم بالای کار بانکها تعداد کارمندان آن کاهش نیابد.

به گزارش خبرگوهردشت، سخنگو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در شرایطی که شاهد شیوع کرونا هستیم، مردم با حضور در بانک‌ها احتمال ابتلای خود و کارمندان بانک به این ویروس را افزایش می‌دهند و این مساله در حالی است که می توان با افزایش کارکنان باجه ها شاهد سرعت بخشیدن به کارهای ارباب رجوع شد.

خستو بیان کرد: متاسفانه نوع مبارزه با کرونا که با محدود کردن زمان کار و افراد اجرایی در بانکها ، واکسن و سو پیشینه ، … باعث ازدحام شدید مردم در تجمع در این مکان شده که خود باعث واگیری این بیماری می شود.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=2612
  • نویسنده : دبیرخبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای حجم مراجعات مردم در بانک‌ها همچنان بالا و نیروها کم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.