افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
2
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج:

تمهیدات لازم جهت استقبال از مهر و بازگشایی مدارس صورت پذیرد

  • کد خبر : 6509
  • 31 آگوست 2022 - 17:09
تمهیدات لازم جهت استقبال از مهر و بازگشایی مدارس صورت پذیرد
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج بر در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت حمل و نقل عمومی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس تاکید و گفت: باید تدابیر خاصی برای حمل و نقل عمومی در خصوص بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی و همزمانی آن با ایام اربعین به ویژه برای بازه زمانی بازگشت زائران داشته باشیم.

به گزارش خبر گوهردشت،مسعود محمدی در نطق پیش از دستور شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به تقارن مناسبت‌ها در خصوص تمهیدات ترافیکی لازم برای بازگشایی مدارس اظهارداشت: همزمان با آغاز پاییزو مهرماه دانش آموزان راهی مدرسه می‌شوند امسال مراکز آموزش عالی و مدارس به صورت حضوری برگزار و به آمار مسافران حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران ،حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به در پیش بودن اربعین، بازگشایی مدارس و مباحث ترافیکی،افزود: مدارس بعد از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا بازگشایی می شوند و در این راستا نباید شاهد اتفاقات تلخی در حوزه ترافیکی سطح شهر و کمبود حمل و نقل عمومی اتوبوس شویم.

محمدی تصریح کرد: لازم است تدابیر ویژه‌ای توسط مدیریت شهری درخصوص استفاده از اتوبوس های خریداری شده و تامین راننده آن که 20 روز گذشته مصوبه بکارگیری راننده ها توسط شورای شهر تصویب و به شهرداری ابلاغ شده بود هر چه سریعتر اقدام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=6509
  • نویسنده : شراره کهنسال
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای تمهیدات لازم جهت استقبال از مهر و بازگشایی مدارس صورت پذیرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.