افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
0
معاون شهردار کرج:

تلاش کنیم عفاف و حجاب در حد شعار نماند

  • کد خبر : 6136
  • 01 آگوست 2022 - 13:09
تلاش کنیم عفاف و حجاب در حد شعار نماند
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ضمن یادآوری ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: باید تلاش کنیم این مهم در حد شعار نماند.

به گزارش خبر گوهردشت،محسن برجی در نشست هم اندیشی پیرامون حجاب و عفاف که با حضور محمود دهقان مدیر کل حراست و سرهنگ غلام قربانی فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید همه ما از جمله شهروندان و دستگاه‌هایی که متولی این موضوع هستند همت کنیم  تا موضوع مهم عفاف و حجاب در حد شعار باقی نماند.

وی ضمن قدردانی از همکاری پرسنل سازمان فرهنگی در اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، عنوان کرد: در صورتی که مسئولان این مهم را در خود و خانواده تقویت کنند، شهروندان نیز به تحقق آن ترغیب می‌شوند.

این مسئول  با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف همواره باید در ادارات نیز مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: مشکل زمان ما ندانستن نیست بلکه عدم توجه و عمل نکردن به آن چیزی است که می دانیم.

وی در ادامه اضافه کرد: پوشش ظاهری مناسب فقط مختص به بانوان نمی باشد و آقایان نیز باید عفاف و حجاب را رعایت کنند و این زمانی اتفاق می افتد که به آن باور و یقین داشته باشند.

برجی نوع بیان و لحن مناسب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را مناسب ترین روش جهت نهادینه کردن آن برشمرد و گفت: همواره لطافت در رفتار و بیان مناسب بهترین اثر را خواهد گذاشت و با استفاده از این روش می توان به نتایج مطلوبی رسید.

در ادامه این نشست مدیرکل حراست شهرداری کرج  هویت زدایی ارزشها از مفهوم خانواده را از دسیسه ها دانست و اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات منفی و عادی انگاری مسائل ضدارزشی در پی تخریب بنیان خانواده هستند و در این بین مردان با غیرت مردانه و زنان با حساسیت و هوشیاری زنانه می توانند استحکام خانواده خود را حفظ کنند.

محمود دهقان با اشاره به خودسازی و تزکیه نفس برای عمل به امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف همواره باید از خودمان شروع کنیم و رفتار مناسب هر فرد بهترین الگوی مناسب برای دیگران است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و هنری برای کارکنان و شهروندان در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را برای تبیین و ترویج این موضوع مهم دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=6136
  • نویسنده : شراره کهنسال
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای تلاش کنیم عفاف و حجاب در حد شعار نماند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.