افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
بزودی:

بیمارستان های فردیس با حضور رییس جمهور به طور رسمی افتتاح می شوند

  • کد خبر : 9601
  • 16 مارس 2023 - 23:13
بیمارستان های فردیس با حضور رییس جمهور به طور رسمی افتتاح می شوند
استاندار البرز با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان های دولتی و خصوصی فردیس در حال ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: اکنون پس از حدود یک سال تلاش جهادی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان دولتی فردیس (شهید سلیمانی) و بیمارستان خصوصی به آفرین در شهرستان فردیس توفیق یافته ایم که بزودی به طور کامل و رسمی شاهد افتتاح این دو پروژه مهم و حیاتی برای فردیس باشیم‌.

به گزارش خبرگوهردشت، مجتبی عبداللهی در بازدید از پروژه ساختمان دانشکده علوم پزشکی استان که روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت، افزود: استان البرز در زمره ضعیف ترین استان های کشور در سرانه ها و زیرساخت های بهداشتی و درمانی است.

وی ادامه داد: برای این منظور طی برنامه ریزی های دقیق و با توجه به عنایت دولت محترم، درصدد تکمیل پروژه های نیمه تمام و پیش بینی پروژه های مورد نیاز استان، برآمدیم.
عبداللهی گفت: این عزم و اراده استانی و ملی برای تقویت تمامی زیرساخت های استان البرز معطوف شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان های دولتی و خصوصی فردیس در حال ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: اکنون پس از حدود یک سال تلاش جهادی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان دولتی فردیس (شهید سلیمانی) و بیمارستان خصوصی به آفرین در شهرستان فردیس توفیق یافته ایم که بزودی به طور کامل و رسمی شاهد افتتاح این دو پروژه مهم و حیاتی برای فردیس باشیم‌.

عبداللهی گفت: همچنین ساختمان فوق مدرن دانشکده علوم پزشکی استان نیز با سرعت در حال تکمیل است.

وی افزود: بزودی با حضور آیت الله رئیسی رییس جمهور محترم و وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان های فردیس به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=9601
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بیمارستان های فردیس با حضور رییس جمهور به طور رسمی افتتاح می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.