افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
0
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز؛

اولین جلسه شورای راهبری نهاد پایش و ارزیابی طرح های توسعه شهری کرج برگزار شد

  • کد خبر : 7266
  • 31 اکتبر 2022 - 13:07
اولین جلسه شورای راهبری نهاد پایش و ارزیابی طرح های توسعه شهری کرج برگزار شد
اولین جلسه شورای راهبری نهاد پایش و ارزیابی طرح های توسعه شهری کرج به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگوهردشت، احمد افضلی در ابتدای این نشست هدف از برگزاری این جلسه را اجرای آئین نامه چگونگی اجرا و نظارت بر اجرای طرح های توسعه و عمران مصوب 4/5/1400 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ذکر کرد.

وی افزود: در ماده 18 آئین نامه مذکور، تشکیل نهاد پایش و ارزیابی شهرها به منظور زمینه سازی برای پایش و ارزیابی مستمر روند اقدامات اجرایی و همچنین تضمین تحقق اهداف پیش بینی شده طرح های توسه شهری لحاظ شده است که می تواند نتایج بسیار مثبتی برای توسعه شهری دربر داشته باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی نهاد مطالعات و برنامه ریزی کلانشهر کرج و پروژه های در دست اقدام آن از جمله موارد بسیار مهمی است که باید برای جلسه آتی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر جایگاه علمی و پژوهشی این نهاد یادآور شد: ارسال گزارش اقدامات انجام شده و ارائه گزارشی جامع از فعالیت های صورت گرفته به وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور، پیشنهاد واگذاری اختیارات نهاد راهبری پایش و نهاد مطالعات کرج به وزارت راه و شهرسازی، دعوت از معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در محل نهاد مطالعات کرج، ارائه شرح خدمات تهیه شده توسط نهاد مطالعات در مورد چگونگی پایش طرح ها در جلسه بعدی، برای ارتقاء شورای راهبری از جمله مصوبات این نشست است که باید در دستور کار این شورا قرار گیرد.

افضلی در پایان سخنان خود همچنین بر برگزاری مرتب جلسات شورای تخصصی این نهاد تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=7266
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای اولین جلسه شورای راهبری نهاد پایش و ارزیابی طرح های توسعه شهری کرج برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.