افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6
شهردار کمالشهر؛

امکانات بهداشت و درمان در کمالشهر بهبود خواهدیافت

  • کد خبر : 5184
  • 18 می 2022 - 9:39
امکانات بهداشت و درمان در کمالشهر بهبود خواهدیافت
شهردار کمالشهر بااعلام این خبر افزود:طی مکاتبات و رایزنی های انجام شده و با عملیاتی شدن طرح ها وتکمیل پروژه های  دردست اقدام،بزودی سرانه بهداشت ودرمان درکمالشهر در حد قابل قبولی قرارخواهدگرفت.

به گزارش خبرگوهردشت، شهردار کمالشهر در جلسه رسمی شورای اسلامی که با حضور دکتر دلشاد ریاست یکی از بیمارستان های استان ،ریاست واعضای شورای اسلامی ومعاونین شهرداری درصحن علنی شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به کمبودها ونیازهای مدیریت شهری جهت اغنای بخش درمان وسلامت گفت:ما آمادگی کامل داریم تا در مناطق مختلف شهر بنا به نیاز و با د رنظر گرفتن زیرساخت های لازم ،هرگونه همکاری با مسئولین استانی داشته باشیم.

وی در ادامه به پروژه پارک بانوان کمالشهر گفت:از دیگر طرح های رفاهی شهر که جزو دغدغه های مدیریت شهری است ایجاد فضای مفید و مناسب جهت ورزش وتقریح بانوان محترم کمالشهری است که در این خصوص و در مرحله ابتدایی امر،شهرداری اقدام به برگزاری مناقصاتی جهت آغاز این پروزه نموده است.

دکتر بهمنی درادامه ودر خصوص بوستان جنگلی هلجرد گفت:باپیگیری های متعدد و همت شورای اسلامی و مدیریت شهری،اسناد و مدارک بوستان جنگی هلجرد به متراژ140 هکتار توسط منابع طبیعی به شهرداری واگذار گردید که این موضوع یکی از درخواستهای شهروندان ازشورای ششم بود.

در ادامه این جلسه دکتر دلشاد با اشاره به مهاجر پذیر بودن کمالشهر و لزوم تقویت سرانه های بهداشت ودرمان این شهر افزود:ما درراستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان کمالشهر آمادگی کامل جهت همکاری های لازم را داشته و مجمع خیرین سلامت نیز در این مسیرمیتواند درکنار مدیریت شهری کمالشهر بوده وکما فی السابق جهت تامین سلامت جامعه خدمات لازم راارائه نماید.

دکتر دلشاد ضمن ارائه پیشنهاد افتتاح موسسه خیریه “محکم”جهت حمایت کودکان بیمار و بی بضاعت گفت:این موسسه حمایتی ،جهت مراحل درمان و تامین منابع مالی تا حد امکان به یاری خانواده های محترم شتافته وطبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از 37 بیماری را تحت پوشش قرارخواهد داد، درکشورهای دیگر این رقم به 3 نوع بیماری منتهی میگردد.

گفتنی است بررسی مصوبات ولوایح از دیگر موارد دستور جلسه بود.

 

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=5184
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای امکانات بهداشت و درمان در کمالشهر بهبود خواهدیافت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.