افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4
استاندار البرز مطرح کرد؛

البرز رنگ و بوی رمضان می گیرد

  • کد خبر : 4260
  • 31 مارس 2022 - 14:08
البرز رنگ و بوی رمضان می گیرد
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز با وجود تنوع اقوام و فرهنگ ها، می تواند در اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان زبانزد و الگو باشد.

به گزارش خبر گوهردشت، مجتبی عبداللهی در جلسه برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: باید دستگاه های متولی بویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی طی هماهنگی و انسجام به اجرای برنامه های خاص ماه مبارک رمضان بپردازند.

وی ادامه داد: جشن ها و مراسم این ماه باید با شور و نشاط فراوان و دعوت از مردم در سراسر استان برپا شود.

عبداللهی گفت: درب مساجد، امامزاده ها و اماکن فرهنگی استان باید به روی روزه داران باز باشد و پارک ها، بوستان ها و اماکن تفریحی با نور پردازی و تزئین های رمضانی مهیای پذیرایی از مردم باشند.

وی افزود: شهرداری ها، اماکن متبرکه، تبلیغات محیطی و … به جد درصدد برنامه ریزی برای این ماه مبارک باشند.

استاندار البرز گفت: در این ماه مبارک باید توجه ویژه ای نیز به ایتام، نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه داشته باشیم و دستگاه ها با کمک خیرین بدنبال تهیه و توزیع بسته های معیشتی باشند.

وی افزود: همواره شاهد بوده ایم که در ماه مبارک رمضان جرم و گناه کاهش چشمگیری داشته است از این رو باید از این ایام در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش برای مقابله با جرم در تمامی ایام سال استفاده کنیم.

عبداللهی گفت: دین و فرهنگ غنی ما عامل موثری در اخلاق مداری و کاهش جرم و گناه دارد از این رو باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: صدا و سیمای استان باید هر شب برنامه ویژه ای در بقاع متبرکه و مساجد با مشارکت مردم اجرا کند.

استاندار البرز گفت: نخبگان و جوانان خوش فکر استان در خصوص کاهش جرائم در طول سال با الگو گرفتن از رفتار مردم در ماه مبارک رمضان، طرح و برنامه بدهند تا اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه با جدیت با تظاهر به روزه خواری برخورد خواهد شد، افزود: تمامی فضاهای تبلیغاتی استان باید به ماه مبارک رمضان اختصاص یابد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=4260
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای البرز رنگ و بوی رمضان می گیرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.