افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4
رئیس پلیس راه البرز خبر داد؛

از هم اکنون مسافران نوروزی سفرهای خود را مدیریت کنند

  • کد خبر : 9609
  • 16 مارس 2023 - 23:24
از هم اکنون مسافران نوروزی سفرهای خود را مدیریت کنند
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه 18 درصد ترافیک کشور مربوط به استان البرز می شود، گفت: به مسافران نوروزی توصیه می کنیم که از هم اکنون با مدیریت سفرهای خود از ایجاد ترافیک پیشگیری کنند.

به گزارش خبرگوهردشت، سرهنگ “پیمان کرمی” در این خصوص بیان داشت: با فرارسیدن روزهای پایانی اسفند ماه و نزدیکی به ایام نوروز، بسیاری از شهروندان قصد انجام سفرهای نوروزی را دارند که اگر زمانبندی این سفرها مدیریت نشوند، با مشکلات ترافیکی روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه 18 درصد ترافیک کشور مربوط به استان البرز می شود، افزود: استان البرز به عنوان شاهرگ چندین استان حجم بالایی از سفرها را در ایام نوروز تجربه می کند که مجموعه پلیس راه استان، با همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان سعی در کاهش حوادث رانندگی و ایجاد زمینه سفری ایمن برای مسافران را دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز به شهروندان توصیه کرد که بایستی از هم اکنون سفرهای نوروزی خود را مدیریت کنند تا شاهد ترافیک های طولانی مدت در محورهای مواصلاتی نباشیم.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=9609
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای از هم اکنون مسافران نوروزی سفرهای خود را مدیریت کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.