افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
فرج اله ایلیات عنوان کرد:

احتمال خلع‌ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر کرج

  • کد خبر : 1413
  • 31 ژانویه 2021 - 16:08
احتمال خلع‌ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر کرج
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به قابل قبول نبودن روند اجرایی پروژه کنار گذر مهر شهر،احتمال خلع ید پیمانکار مربوطه وجود دارد.

به گزارش خبرگوهردشت، فرج الله ایلیات با اشاره به پروژه کنارگذر مهرشهر کرج، اظهار داشت: فرآیند اجرایی کنارگذر مهرشهر در یک مقطعی پیشرفت فیزیکی بسیارخوبی داشت اما با توجه به سوابق پیمانکار آن از ابتدا پیش بینی می‌شد که در آینده به مشکل برمی‌خورد و براساس ماده ۴۸ شرایط عمومیپیمان، ناچار به خاتمه پیمان با او می‌شویم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای پروژه کنار گذر مهرشهر از ابتدای دوره به طور ویژه دردستور کار مدیریت شهری بوده است، تصریح کرد: همت شهرداری در مبحث تملکات بسیار خوب بود اما در روند اجرای پروژه، مشکلاتی برایمرده به وجود آمده است که باید مدیریت شود.

ایلیات با بیان اینکه پروژه کنارگذر مهر شهر در سال جاری حداقل باید به سه راه بلوار دانش و طی سه ماه ابتدای سال آینده تا ابتدای خیابانچمن ۳ می‌رسید، عنوان کرد: با روند کند اجرای پروژه به این نقاط هدف نرسیده‌ایم و امیدواریم شهرداری در راستای تسریع در عملیات اجراییپروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=1413
  • نویسنده : دبیر خبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبر
  • دیدگاه‌ها برای احتمال خلع‌ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر کرج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.