افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
معاون کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز:

آمادگی ۲۰ شرکت دانش بنیان برای استقرار در کارخانه نوآوری البرز

  • کد خبر : 4848
  • 30 آوریل 2022 - 11:35
آمادگی ۲۰ شرکت دانش بنیان برای استقرار در کارخانه نوآوری البرز
مقدمات امضای قرارداد با ۲۰ شرکت دانش بنیان و فنآور برای استقرار در کارخانه نوآوری در حال انجام است و اولین گروه از این تیم های فناورانه ، فعالیت خود را در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز آغاز کرده اند.

به گزارش خبر گوهردشت، راضیه کریمی معاون تجاری سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اعلام این خبر گفت: در فاز اول کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نزدیک به هشت هزار متر مربع آماده بهره برداری شده و امکان استقرار حدود ۵۰ شرکت دیگر در قالب گروه های فناور و نوآور در مجموعه فراهم شده که با استقرار شرکت های طرف قرارداد، ایجاد اشتغال دانش بنیان در سطح استان البرز، مورد توجه جدی قرار می گیرد.

وی افزود: اگر چه اولویت استقرار در این مجموعه، با شرکت های دانش بنیان و گروه هایی فعال در حوزه فناوری و نوآوری به ویژه در مسائل شهری مانند موضوعات زیست محیطی است اما امکان استقرار دیگر گروه ها و افراد فعال در دیگر زمینه ها نیز فراهم شده است.

معاون کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اشاره به ارائه کلیه خدمات مورد نیاز شرکت های فعال در کارخانه در همین مکان با هدف جلوگیری از تردد های غیر ضرور به تهران و کرج افزود: رایزنی با برخی از مراکز اداری و دولتی، همچنین دیگر مراکز خدماتی مانند پیشخوان خدمات دولت برای فعالیت در کارخانه نیز انجام شده که به زودی استقرار آنها نیز آغاز خواهد شد.

راضیه کریمی گفت: با هدف حمایت از طرح های نوین و کاربردی و سرعت بخشی به اجرای طرح های اشتغال زا ، امکان استقرار برخی از فعالیت های خاص به شکل رایگان در فضای کارخانه را نیز فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=4848
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای آمادگی ۲۰ شرکت دانش بنیان برای استقرار در کارخانه نوآوری البرز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.