افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2
رئیس اتاق اصناف استان البرز:

هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش نرخ نان در البرز ابلاغ نشده است/ با فعالیت غیرمجاز صنوف در تعطیلی‌ها بدون اخطار برخورد می‌شود

  • کد خبر : 2628
  • 20 جولای 2021 - 13:44
هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش نرخ نان در البرز ابلاغ نشده است/ با فعالیت غیرمجاز صنوف در تعطیلی‌ها بدون اخطار برخورد می‌شود
بهروز حصاری گفت: کارشناسان مشغول بررسی و آنالیز قیمت نان هستند و احتمال تغییراتی وجود دارد اما تا زمان اعلام رسمی این موضوع هیچ واحد صنفی نانوایی حق افزایش قیمت را ندارد.

به گزارش خبرگوهردشت،  رئیس اتاق اصناف البرز  گفت: به جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و بقالی ها، فروش محصولات لبنی، فروش گوشت، مرغ و ماهی، بخش سوپرمارکتی فروشگاه های زنجیره ای، فروشندگان ملزومات پزشکی و دامپزشکی، سایر صنوف حق فعالیت ندارند.
بهروز حصاری با اشاره به اینکه فعالیت آژانس‌های تاکسی، فروشندگان میوه و تره‌بار، رستوران و فست فود به صورت بیرون بر هم مجاز است، افزود: بقیه صنوف بدون استثنا تعطیل هستند و این تعطیلات تا پایان روز یکشنبه برقرار است و بازرسان اصناف، صمت و اماکن در سطح شهر مشغول گشت‌زنی هستند.

وی با تاکید بر اینکه تیم های نظارتی بدون اخطار قبلی با صنوف متخلف برخورد می‌شود، اظهار داشت: امیدوارم با توجه به اینکه دغدغه همه ما سلامت مردم است، علی رغم تمام آسیب هایی که اصناف داشته اند این بار هم نهایت همکاری را داشته باشند.

حصاری در بخش دیگری، درباره قیمت نان تصریح کرد: تا کنون هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت نان در استان البرز ابلاغ نشده است و در تهران هم که نرخ‌هایی اعلام شد به تائید مراجع ذی صلاح نرسیده است و رسمیت پیدا نکرده است.

وی گفت: کارشناسان مشغول بررسی و آنالیز قیمت نان هستند و احتمال تغییراتی وجود دارد اما تا زمان اعلام رسمی این موضوع هیچ واحد صنفی نانوایی حق افزایش قیمت را ندارد و در صورت تخلف قطعا با آنها برخورد می شود، از مردم هم همکاری لازم را در این زمینه برای ارجاع تخلفات خواستاریم.

حصاری افزود: افزایش هزینه‌های سربار نانوایی‌ها توجیهی ندارد و حق با نانوایان هم است اما تابع قوانین و مقررات هستیم و تا زمانی که مصوبه‌ای ابلاغ نشده است اجازه افزایش قیمت را نداریم. به دستور معاونت اقتصادی استانداری کمیته ای در حال بررسی قیمت ها بوده و اطلاع رسانی لازم را خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه با اشاره به اینکه دولت حقوق و دستمزد نانوایی‌ها را در ابتدای سال افزایش داد و حقوق کارگران و بیمه آنها افزایش پیدا کرد، خاطرنشان داشت: از طرفی قیمت مایه خمیر هم بالا رفته است و تمام مشکلات نانوایان را می دانیم اما خواهش می‌کنیم صبوری کنند تا با بررسی قیمت‌ها نرخ‌های جدید اعلام شود.

 

لینک کوتاه : https://khabargohardasht.ir/?p=2628
  • نویسنده : دبیرخبر
  • ارسال توسط :
  • منبع : گوهردشت
  • دیدگاه‌ها برای هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش نرخ نان در البرز ابلاغ نشده است/ با فعالیت غیرمجاز صنوف در تعطیلی‌ها بدون اخطار برخورد می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.